خرید هیوندای i20

نگاهی به مزایای خرید هیوندای i20

هیوندای i20 در قالب یک هاچ بک کره ای طی سال‌های اخیر توانست نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. در ادامه با مزایای خرید هیوندای i20 آشنا خواهیم شد.

کرمان موتور در دوران پیش از تحریم صنعت خودرو برای مدتی هاچ بک کره ای هیوندای i20 را به شکل مونتاژی به بازار ایران عرضه کرد. این خودرو در زمان عرضه به بازار ایران توانست با جذابیت‌های منحصربه‌فرد خود نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

خرید هیوندای i20

در حال حاضر تحریم‌ها و ممنوعیت واردات خودرو باعث شده تا قیمت این خودرو به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند؛ به گونه‌ای که در بازه قیمتی این خودرو گزینه‌های چینی متعددی وجود دارند. در همین راستا قصد داریم شما را با مزایای خرید هیوندای i20 کرمان موتور آشنا کنیم.

آشنایی با مزایای خرید هیوندای i20

طراحی ظاهری جذاب

خرید هیوندای i20

هیوندای i20 در نسل دوم از ظاهری جذاب و اسپرت بهره می‌برد و به همین دلیل توانسته نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. با وجود این که این خودرو چندین سال در بازار حضور دارد، اما همچنان به کمک عناصر مدرن و اسپرت خود جذاب به نظر می‌رسد. طراحان با استفاده از خطوط تیز و انحناهای ملایم توانستند اوج توانایی خود را به رخ بکشند. از این رو طراحی ظاهری به عنوان یکی از مزایای خرید هیوندای i20 محسوب می‌شود.

پایین بودن استهلاک فنی

خرید هیوندای i20

استهلاک فنی پایین به عنوان یکی دیگر از مزایای خرید هیوندای i20 محسوب می‌شود. این هاچ بک کره ای به یک موتور 1.4 لیتری تنفس طبیعی با گیربکس 4 دنده اتوماتیک مجهز شده که ترکیب آنها استهلاک پایینی را به همراه دارد. در واقع پیشرانه 1.4 لیتری تنفس طبیعی نسبت به مدل‌های توربوشارژ یا موتورهای با حجم‌های بیشتر استهلاک کمتری داشته و همچنین از عمر مفید بیشتری بهره می‌برد.

خرید هیوندای i20

گیربکس 4 دنده اتوماتیک این خودرو نیز جزو گیربکس‌های کم استهلاک محسوب می‌شود. همچنین این گیربکس‌ها نسبت به مدل‌های دو کلاچه خشک با خرابی کمتری مواجه خواهند شد. ضمن این که موتور این خودرو از لحاظ مصرف سوخت نیز مقرون‌به‌صرفه است؛ چرا که به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 6.7 لیتری را به همراه دارد و جزو خودروهای کم مصرف قرار می‌گیرد.

مناسب بودن هندلینگ و فرمان‌پذیری 

خرید هیوندای i20

یکی دیگر از مزایای خرید هیوندای i20 فرمان‌پذیری و هندلینگ مناسب آن است. این هاچ بک خانوادگی در مسیرهای پر پیچ و خم از تعادل و پایداری مناسبی بهره می‌برد. همچنین فرمان‌پذیری این خودرو دقیق بوده و راننده می‌تواند به آسانی خودرو را کنترل کند؛ موضوعی که خطر کم‌فرمانی یا بیش‌فرمانی را به میزان چشمگیری کاهش خواهد داد. در مجموع این خودرو در ترددهای عادی و سرعت‌های نسبتا بالا هندلینگ و پایداری مناسبی را ارائه خواهد داد.

عملکرد مناسب موتور و گیربکس

hyundai i20

با وجود این که برخی از مالکان هیوندای i20 از قدرت و توان فنی این هاچ بک کره ای ناراضی هستند، اما موتور و گیربکس این خودرو عملکرد نرم و مناسبی را به همراه خواهد داشت؛ به گونه‌ای که رانندگان تعویض دنده‌ها را کمتر احساس خواهند کرد. موتور با گیربکس عملکرد نرمی داشته و دقیق ظاهر می‌شود. این ویژگی‌ها باعث شده تا آرامش رانندگی با این خودرو افزایش پیدا کند و سرنشینان به ویژه خانواده‌ها و افراد مسن از راحتی بیشتری برخوردار شوند.

مناسب بودن عایق‌بندی و کیفیت کابین

hyundai i20

کابین هیوندای i20 از متریال باکیفیتی بهره می‌برد و مالکان نیز از آن رضایت دارند. همچنین طراحان با عایق‌بندی مناسب کابین توانستند نفوذ صدا به کابین را به میزان چشمگیری کاهش دهند که باعث افزایش آرامش سرنشینان شده است. از این رو عایق‌بندی و کیفیت مناسب کابین به عنوان یکی دیگر از مزایای خرید هیوندای i20 محسوب می‌شود.

جمع‌بندی خرید هیوندای i20

hyundai i20

با وجود این که پایین بودن توان فنی و نبود برخی از امکانات نسبت به رقبا به عنوان نقاط ضعف هیوندای i20 محسوب می‌شود، اما به طور کلی هیوندای i20 با مزایایی چون ظاهر جذاب و مدرن، استهلام پایین و کیفیت ساخت بالا در قالب یک هاچ بک خانوادگی می‌تواند گزینه بهتری نسبت به خودروهای چینی باشد. گفتنی است مدل آپشنال این هاچ بک کره‌ای از امکانات بیشتری بهره می‌برد و می‌تواند به نیاز مشتریان بهتر پاسخ دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*