فیلم پلنگ سیاه 2

اولین تریلر فیلم پلنگ سیاه 2 را ببینید

استودیوی مارول بعد از مدت‌ها انتظار اولین تریلر فیلم پلنگ سیاه 2 را در جریان کامیک کان 2022 منتشر کرد که در آن شاهد معرفی ابر شرور جدیدی هستیم.

بالاخره صبر طرفداران مارول به پایان رسید و نخستین تریلر رسمی از فیلم پلنگ سیاه: زنده باد واکاندا در جریان همایش کامیک کان سن دیگو به نمایش در آمد. این تریلر، حکم اولین نگاه به چگونگی ادامه‌ی این مجموعه پس از درگذشت چادویک بوزمن را نشان می‌دهد. فیلم پلنگ سیاه 2 در تاریخ 11 نوامبر 2022 میلادی در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

تریلر این فیلم را در زیر ببینید:

علاوه بر این، تایید شده است که تنوچ هورتا، بازیگر سریال نارکوس: مکزیک در نقش «نمور زیردریایی» که آنتاگونیست اصلی فیلم خواهد بود، به ایفای نقش خواهد پرداخت. در این تریلر می‌بینیم که نمور از اقیانوس برمی‌خیزد و به سمت واکاندا می‌رود.

نمور تنها شخصیت جدیدی نیست که با فیلم پلنگ سیاه 2، وارد دنیای سینمایی مارول می‌شود. دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز که لقب «قلب آهنی» (Ironheart) را یدک می‌کشد نیز در این فیلم ظاهر خواهد شد.

فیلم پلنگ سیاه 2

فیلم پلنگ سیاه 2: زنده باد واکاندا، بار دیگر توسط رایان کوگلر کارگردانی می‌شود و بر اساس فیلمنامه‌ای که او با همکاری جو رابرت کول نوشته است، در دست تولید قرار دارد. در این فیلم، شاهد بازگشت بیشتر بازیگران اصلی قسمت اول، از جمله لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، دانای گوریرا در نقش اوکویه، آنجلا باست در نقش راموندا، مارتین فریمن در نقش اورت کی راس، لتیتیا رایت در نقش شوری و وینستون دوک در نقش ام‌باکو هستیم.

پیش از این تایید شده بود که دنیل کالویا در دنباله فیلم پلنگ سیاه 2 حضور نخواهد داشت؛ خبری که باعث ناامیدی بعضی از طرفداران مارول شده بود.

باید منتظر ماند و دید که داستان کشور فوق پیشرفته‌ی واکاندا بعد از مرگ تی‌چالا با بازی چادویک بوزمن فقید، چگونه دنبال خواهد شد و پلنگ سیاه بعدی چه کسی خواهد بود؟ شاید شوری ..؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*