مردگان متحرک

تاریخ پخش قسمت‌های پایانی مردگان متحرک با یک تریلر جذاب مشخص شد

اولین تریلر از قسمت‌های پایانی سریال مردگان متحرک – The Walking Dead در مراسم کامیک کان سن دیگو منتشر شد که خبر از یک پایان باشکوه می‌دهد.

شبکه AMC علاوه بر انتشار اولین تریلر از قسمت‌های پایانی سریال مردگان متحرک، از تاریخ رسمی پخش پارت سوم از فصل 11 هم رونمایی کرد که در تاریخ 2 اکتبر 2022 به روی آنتن خواهند رفت.

تریلر با نگاهی اجمالی به گذشته‌ی سریال شروع می‌شود و با جمله‌ای که اهمیت فصل آخر را به نمایش می‌گذارد، ادامه می‌یابد: «11 فصل همه به این نقطه ختم شده‌اند».

شما می‌توانید این تریلر را در زیر مشاهده کنید:

آنچه در جریان تریلر می‌بینیم، شامل نگاهی اجمالی به جنگ آتی بین قهرمانان ما و میلتون‌ها و مناطق آزاد می‌شود. همچنین با رونمایی از یک زامبی باهوش به پایان می‌رسد که می‌تواند اوضاع را به شدت برای شخصیت‌هایی که در این سال‌ها عاشقشان شده‌ایم، پیچیده کند.

مردگان متحرک فیلمبرداری خود را در آوریل 2022 به پایان رساند و یک دوره‌ی ۱۲ ساله‌ی فوق‌العاده موفق را که شامل ۱۷۷ قسمت می‌شد، به انتهای مسیر رسید.

در جریان غرفه کامیک کان AMC، گرگ نیکوترو، کارگردان قسمت پایانی مردگان متحرک، در مورد قسمت آخر و احساسی بودن عوامل در حین فیلمبرداری صحبت کرده است. نیکوترو گفت: «ما 15 روز را صرف فیلمبرداری قسمت آخر کردیم. همانطور که بازیگران صحنه‌های پایانی خود را به پایان می‌رساندند،  با خود فکر می‌کردم که این آخرین باری خواهد بود که در حین بازیگری آن‌ها، کلمه‌ی «اکشن» را فریاد می‌زنم. غم‌انگیز بود، اما این جمله‌ها در ذهنم بود که «بالاخره انجامش دادیم»، «ما موفق شدیم»، «از خط پایان گذشتیم».

با این حال، کسانی که در زندگی خود به زامبی‌های بیشتری نیاز دارند، نباید نگران باشند؛ زیرا اسپین‌آف‌های سریال مردگان متحرک، خلا نبودش را پر خواهند کرد. در سال 2023 طرفداران، میزبان سریال «جزیره مردگان» خواهند بود که در آن مگی با بازی لورن کوهان و نگان با بازی جفری دین مورگان در سیب بزرگ به مبارزه با زامبی‌ها خواهند پرداخت. نیکوترو با صحبت از کوهان و مورگان، فاش کرد که آنها، اولین بازیگرانی بودند که فیلمبرداری صحنه‌های خود را به پایان رساندند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*