تریلر جدید خاندان اژدها

تریلر جدید خاندان اژدها را تماشا کنید (زیرنویس فارسی)

در جریان کامیک کان 2022 تریلر جدید خاندان اژدها – House of the Dragon منتشر شد که از یک جنگ خونین بر سر تصاحب تخت آهنین خبر می‌دهد.

پایان‌بندی سریال بازی تاج و تخت باعث شد بسیاری از طرفداران این مجموعه مایوس شوند. به همین خاطر عده‌ای از سریال‌دوستان نسبت به کیفیت پیش‌درآمدهای آن هم بدبین بودند، اما تریلر جدید خاندان اژدها فراتر از انتظار است و نشان می‌دهد با یک سریال خوش‌ساخت و دیدنی مواجه خواهیم شد که از اغلب تم‌های اصلی و جذاب بازی تاج و تخت بهره می‌برد.

تریلر جدید خاندان اژدها در کامیک کان 2022

خاندان اژدها مهم‌ترین اسپین‌آف بازی تاج و تخت به شمار می‌رود که چند هفته‌ی قبل مراحل پس‌تولید آن به پایان رسید و پخش هفتگی‌اش از ۳۰ مرداد (۲۱ آگوست) آغاز خواهد شد. این مجموعه داستان قدرت گرفتن خاندان تارگرین‌ها را روایت می‌کند و اتفاقات آن چندصد سال پیش از مجموعه اصلی رقم می‌خورد.

همان‌طور که در تریلر می‌بینید داستان سریال House of the Dragon از جایی آغاز می‌شود که ویسریس تارگرین اول قصد دارد پس از درگذشت دو پسرش جانشین خود را مشخص کند. پادشاه، رینیرا را وارث تاج و تخت اعلام می‌کند، اما این تصمیم به مذاق بسیاری خوش نمی‌آید؛ زیرا آن‌ها فرمانروایی یک زن را مخالف نظم حاکم می‌دانند. به دنبال این اتفاقات درگیری‌های بزرگی در تمام قلمروها شکل می‌گیرد که به آغاز نبرد رقص اژدهایان منتهی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*