رولزرویس گوست جدید

بررسی رولزرویس گوست جدید و امکانات آن را در این ویدیو ببینید؛ لوکس و اشرافی به معنای واقعی!

در این مطلب با یک ویدیو به بررسی خودرو رولزرویس گوست جدید می‌پردازیم و نگاهی به طراحی خیره‌کننده و امکانات جذاب و منحصربه‌فرد آن می‌اندازیم.

برند بریتانیایی Rolls-Royce یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس در جهان است. محصولات این شرکت با قیمت بسیار زیادی عرضه می‌شوند،‌ اما طراحی، کیفیت و امکانات آنها زبان‌زد خاص و عام است. وقتی از یک خودرو لوکس و تجملی صحبت می‌شود، یکی از اولین گزینه‌هایی که به خاطر همه‌ی ما می‌آید، رولزرویس گوست است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی رولزرویس گوست جدید را مشاهده کنید و با طراحی جذاب، کیفیت بی نظیر و امکانات و تجهیزات فوق‌العاده آن آشنا شوید:

ویدیوی بررسی رولزرویس گوست جدید

رولزرویس گوست جدید – Rolls Royce Ghost با طول 5 متر و وزن 2.5 تن، خودروی بزرگی است و فضای بسیار زیادی را در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهد. این خودرو به پیشرانه 6.75 لیتری تویین توربو وی 12 مجهز شده که قدرت 530 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن‌متر را ارائه می‌کند و در عرض 4.8 ثانیه، این خودروی سنگین و بزرگ را از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند. حداکثر سرعت این خودرو نیز 250 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. مصرف سوخت این مدل نیز 16.8 لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود.

خودرو لوکس و اشرافی Ghost پرفروش‌ترین محصول رولزرویس محسوب می‌شود که اولین بار در سال 2009 میلادی معرفی و عرضه شد و همواره در کانون توجه‌ها بوده است. این خودرو علاوه بر قدرت فنی، دارای کیفیت ساخت مثال‌زدنی و بسیار بالایی بوده و از امکانات و تجهیزات رفاهی زیاد و منحصربه‌فردی هم بهره می‌برد. رولزرویس گوست جدید با قیمت بیش از 330 هزار دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*