تریلر شزم 2

نخستین تریلر شزم 2 را تماشا کنید

تریلر جدید فیلم شزم! خشم خدایان – Shazam! Fury of the Gods در کامیک کان سندیگو منتشر شد. شما می‌توانید این تریلر جذاب را در ادامه مطلب تماشا کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار اولین تریلر رسمی و کامل فیلم شزم 2 منتشر شد که نگاهی اجمالی به ماجراجویی‌های زکری لی‌وای در نقش شزم و خانواده ابرقهرمانش دارد. این تریلر که در جریان همایش کامیک کان سن دیگو انتشار یافت، در ابتدا با صحبت‌های شزم در حالت ناامیدی آغاز می‌شود که خودش را با دیگر ابرقهرمان‌های دنیای سینمایی دی‌سی همچون فلش، آکوامن و بتمن مقایسه می‌کند و اصلاً خودش را قبول ندارد.

شما می‌توانید اولین تریلر رسمی فیلم شزم 2 را در زیر به صورت کامل تماشا کنید:

همچنین در این تریلر شاهد هنرنمایی هلن میرن در نقش هسپریدها هستیم و از دیگر شخصیت‌هایی که در تریلر حضور دارند می‌توان به شزم پیر با هنرنمایی جایمن هانسو، کالیپسو با هنرنمایی لوسی لیو و فِرِدی با هنرنمای جک دیلن گریزر اشاره کرد. چاشنی طنز را می‌توان در سرتاسر این تریلر احساس کرد و حتی در تریلر دیدم که به مجموعه فیلم‌های سریع و خشن اشاره شده که بسیار جالب بوده، زیرا هلن میرن در قسمت نهم سریع و خشن هنرنمایی کرده است.

شزم! خشم خدایان

فیلم شزم 2 دنباله‌ای مستقیم بر قسمت اول فیلم که در سال 2019 منتشر شد بوده و دوزادهمین فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی محسوب می‌شود. این فیلم را دیوید اف. سندبرگ براساس فیلمنامه‌ای نوشته هنری گیدن و کریس مورگان کارگردانی کرده است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فیلم شزم! خشم خدایان قرار است در تاریخ 21 دسامبر 2022 (1 دی 1401) توسط کمپانی برادران وارنر در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران شود.

همچنین قابل ذکر است که نسخه دیجیتال این فیلم چهل و پنج روز بعد از اکران سینمایی در سرویس استریم HBO Max منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*