موتورولا موتو X30 پرو

گوشی توانمند موتورولا موتو X30 پرو با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

گوشی موتورولا موتو X30 پرو که گفته می‌شود به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی هیجان‌انگیزی مجهز است، با چیپست پرچمدار کوالکام در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد.

گوشی قدرتمند موتورولا موتو X30 پرو در وب‌سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شده و به لطف آن اکنون برخی از مشخصات فنی پرچمدار جدید موتورولا فاش شده است. این گوشی که با شماره مدل XT2241-1 در گیک‌بنچ ظاهر شده، به سیستم عامل اندروید ۱۲، پردازنده ۸ هسته‌ای و رم ۱۲ گیگابایتی مجهز است. این گوشی هفته آینده، ۱۱ مرداد ماه معرفی خواهد شد و با نام متفاوت «موتو اج ۳۰ اولترا» وارد برخی از بازارها می‌شود.

نتایج بنچمارک گیک‌بنچ موتورولا موتو X30 پرو

آنطور که MySmartPrice گزارش می‌دهد، گوشی جدید موتورولا که با این شماره مدل در گیک‌بنچ ظاهر شده، بی‌شک همان Moto X30 Pro خواهد بود. این گوشی که چیپست قدرت‌بخش آن اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است، موفق به کسب ۱۲۵۲ امتیاز در آزمون تک هسته‌ای و ۳۹۷۲ امتیاز در آزمون چند هسته‌ای شده است.

نتایج بنچمارک گیک‌بنچ موتورولا موتو X30 پرو

اما پردازنده توانمند به کنار، این گوشی از سیستم دوربین هیجان‌انگیزی برخوردار خواهد بود. سازنده تأیید کرده که گوشی موتورولا موتو X30 پرو به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز است. علاوه بر این باتری آن که انتظار می‌رود ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد، با توان ۱۲۵ واتی به سرعت هر چه تمام شارژ می‌شود.

در جلوی گوشی، یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی بزرگ و باکیفیت از نوع P-OLED روبروی شما قرار می‌گیرد که یک حفره کوچک در مرکز بخش بالایی آن برای میزبانی از دوربین سلفی دیده می‌شود. این نمایشگر دارای لبه‌هایی انحنا پیدا کرده به طرف داخل است و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس را ارائه می‌کند. نرخ رفرش این نمایشگر هم ۱۴۴ هرتزی است.

موتورولا موتو X30 پرو

از دیگر امکانات سخت افزاری پرچمدار هیجان‌انگیز موتورولا باید به ۱۲ گیگابایت رم مدرن LPDDR5 و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی فوق پرسرعت UFS 3.1 اشاره کرد. این گوشی اندروید ۱۲ گوگل را اجرا می‌کند که پوسته سفارشی MyUI 4.0 روی آن نصب است. در نهایت باید به حضور یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی برای تأمین امنیت کاربران اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*