هواوی HarmonyOS 3

هواوی تغییرات طراحی HarmonyOS 3 را در این ویدیو نشان داد

مدیرعامل هواوی ویدیویی را منتشر کرده که در آن تغییرات طراحی سیستم عامل HarmonyOS 3 را به نمایش می‌گذارد. هارمونی او اس ۳ پنجم مرداد معرفی می‌شود.

جدیدترین نسخه سیستم عامل اختصاصی هواوی، HarmonyOS 3 قرار است پس‌فردا ۵ مرداد ماه رونمایی شود. اما چند روز زودتر، هواوی تصاویری را منتشر کرده که رابط کاربری و امکانات جدید این سیستم عامل را به نمایش می‌گذارد.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی ویدیویی را در صفحه ویبو خودش منتشر کرده که تغییرات طراحی این سیستم عامل اختصاصی را مشخص می‌کند. آقای یو می‌گوید نه تنها نسخه جدید هارمونی او اس از امکانات منحصر به فردی مثل کارت یونیورسال و پوشه هوشمند برخوردار است، بلکه این فناوری‌ها را به سطح تازه‌ای می‌برد. این نسخه جدید تجربه کاربری راحت‌تری را برای چیدن و ترکیب کارت‌ها ارائه می‌کند و از اندازه‌های بیشتری برای پوشه‌های پشتیبانی می‌کند.

تغییرات هواوی HarmonyOS 3 به روایت تصویر

همانطور که در ویدیو نمایان است، قابلیت کارت یونیورسال در نسخه HarmonyOS 3 هواوی میزبان گزینه‌های شخصی‌سازی بی‌شماری است و می‌توان آن‌ها را با کارت‌های استک هم ترکیب کرد. علاوه بر این، به اجزای کوچک‌تر اجازه ترکیب شدن با یکدیگر در یک زمان را برای بهبود کارایی آن‌ها و شخصی‌سازی بهتر می‌دهد.

این ویدیو نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند اندازه پوشه دسکتاپ را تنظیم کنند. این یعنی پوشه‌های هوشمند از سایزهای بیشتری پشتیبانی می‌کنند. به طور کلی این بروزرسانی جدید شامل ارتقا چشمگیری در لایه‌بندی، امنیت و عملیات‌ها می‌شود.

همانطور که در بالاتر گفتیم، هواوی پنجم مرداد ماه رسماً از نسخه جدید سیستم عامل اختصاصی موبایل خودش رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود غول چینی در این رویداد از جدیدترین تبلت میت پد، لپ تاپ مک بوک، یک نمایشگر هوشمند، پرینتر و چند وسیله الکترونیکی دیگر هم رونمایی کند.

اوایل ماه جاری، این کمپانی نسخه آزمایشی مخصوص توسعه‌دهندگان هارمونی او اس ۳ را برای گوشی‌های سری هواوی پی ۵۰ و هواوی میت ۴۰ و همینطور مدل ۲۰۲۱ تبلت میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی ارائه کرد. در صفحه توضیحات این نسخه به پیشرفت چشمگیری از طراحی تعاملی، اتصال چند دستگاهی، عملکرد و پشتیبانی کاربران اشاره شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*