شیائومی MIUI 14

این تصاویر، امکانات جدید آپدیت MIUI 14 شیائومی را فاش می‌کنند

تصاویری از محیط رابط کاربری جدید MIUI 14 شیائومی به بیرون درز کرده که برخی از امکانات جدید و تغییرات این سیستم عامل را به نمایش می‌گذارد.

اسکرین شات‌هایی از آپدیت رابط کاربری MIUI 14 شیائومی در فضای مجازی منتشر شده که به برخی از تغییرات این بروزرسانی در گوشی‌های هوشمند شیائومی اشاره می‌کند. ما در اینجا تصاویری از شماره ساخت ۲۲.۷.۱۹ این سیستم عامل را داریم که جدیدترین نسخه است.

بیشتر بخوانید:

لیست گوشی های شیائومی ، ردمی و پوکو که آپدیت اندروید 13 و MIUI 14 را دریافت می‌کنند

تصاویری از محیط آپدیت MIUI 14 شیائومی

با توجه به این تصاویر، اپلیکیشن گالری یک قابلیت تشخیص متن را دریافت خواهد کرد که به شما اجازه کپی کردن سریع یک متن از اسناد را می‌دهد. علاوه بر این قابلیتی به نام “On this day” نیز اضافه شده که یک عکس قدیمی ثبت شده در همین روز طی سالیان گذشته را به نمایش می‌گذارد.

می یو آی ۱۴

قرار است این بروزرسانی پشتیبانی از Bluetooth LE Audio را به گوشی‌های شیائومی اضافه کند که انقلاب بعدی انتقال صدای بی‌سیم است. این یک کدک بسیار باکیفیت جدید را به ارمغان میاورد. علاوه بر این از پخش همگانی Auracast هم پشتیبانی خواهد کرد که به لطف آن یک دستگاه می‌تواند نقش یک ایستگاه رادیویی FM را بازی کرده و به چند هدفون اجازه گوش دادن به موسیقی‌هایی که روی گوشی پخش می‌شود را بدهد. یکی دیگر از امکانات جذاب آپدیت MIUI 14 شیائومی ، Multi-Stream نام دارد که صدا را به دو هدفون بی‌سیم TWS ارسال می‌کند.

آپدیت می یو آی ۱۴ همچنین دارای یک محافظ ضد کلاهبرداری ارتقا یافته است که می‌تواند تماس‌ها، پیام‌های متنی و اپلیکیشن‌های مشکوک را مشخص کند.

می یو آی ۱۴

این نسخه جدید همچنین به شما در مرتب‌ کردن نوتیفیکیشن‌ها کمک می‌کند و یک رابط دستیار بازسازی شده را به همراه دارد.

MyDrives گزارش می‌دهد که امسال خبری از نسخه میانی MIUI (مثل MIUI 12.5) نیست و شیائومی مستقیماً از رابط کاربری MIUI 13 به نسخه ۱۴ این پوسته سفارشی اندرویدی خواهد رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*