قاب محافظ اپل

چرا خرید قاب محافظ برای گوشی‌های اپل ، دور ریختن پول است؟

قاب محافظ گوشی‌های اپل را کنار بگذارید و از لمس زیبایی و ظرافت آن‌ها لذت ببرید. این قاب‌های پلاستیکی فقط زیبایی آیفون‌ها را پنهان می‌کنند.

در خاطرمان نیست که عادت استفاده از قاب محافظ گوشی از چه زمانی شکل گرفت، اما بنظر می‌رسد که اکثر افراد در سراسر جهان آن را پذیرفته و به استفاده از آن عادت کرده‌اند. وقتی برای گوشی اپل خود یک قاب محافظ می‌خرید، با آنکه گوشی درست مثل چیزی که در تبلیغات می‌بینید جالب بنظر می‌رسد، اما در واقع شما با خرید یک تکه پلاستیکی ۲۰ دلاری زیبایی و ظرافت گوشی را پنهان می‌کنید.

آیا علت خرید قاب محافظ این است که می‌ترسید گوشی از دستتان بیفتد و آسیب ببیند؟ یا به نوعی به خودتان تلقین می‌کنید که این قاب باعث می‌شود تا گوشی زیبای شما بیشتر دوام بیاورد؟ بله قطعا این‌ها دلیل اصلی استفاده شما از این محافظ هستند. چه کسی دلش نمی‌خواهد که مدام ظرافت فوق‌العاده‌ی گوشی جلوی چشمش باشد؟ چه کسی دوست دارد یک آیفون آبی دوست داشتنی بخرد و آن را در یک قاب زشت مشکی رنگ قرار دهد؟

تبلیغ اپل برای کنار گذاشتن قاب محافظ آیفون

آیا تا به حال دیده‌اید که یکی از مدیران کمپانی اپل، آیفون خود را در یک قاب محافظ قرار دهد؟ نه، قطعا چنین چیزی را ندیده‌اید. از این رو کمپانی اپل تبلیغی را منتشر کرده است که مطمئنا قصد دارد با این تبلیغ به شما کمک کند تا این رفتار ضد زیبایی‌شناختی را از خود دور کنید.

در این تبلیغ یک گوشی آیفون ۱۳ روی لبه میزی قرار گرفته و شروع به زنگ زدن می‌کند. قطعا می‌دانید وقتی یک گوشی روی یک سطح صاف شروع به زنگ زدن کند و این زنگ با ویبره همراه باشد چه اتفاقی می‌افتد! لرزش یا همان ویبره باعث می‌شود گوشی حرکت کند و همان اتفاقی که انتظار می‌رود رخ دهد. این بخش از این ویدئوی تبلیغاتی با یک موزیک مهیج همراه است و ناگهان پس از زنگ‌های مکرر گوشی روی زمین می‌افتد. آیا پس از زمین خوردن اتفاقی برای گوشی آیفون ۱۳ می‌افتد؟ همانطور که در ویدیو می‌بینید گوشی نشان داده نمی‌شود، اما همچنان صدای ویبره یا زنگ آن ادامه دارد. بنابراین نتیجه می‌گیریم که هیچ اتفاق ناخوشایندی برای این گوشی رخ نداده است.

هدف اپل از انتشار این ویدئوی تبلیغاتی

آیفون ۱۳ دارای شیلد یا گلس داخلی از جنس سرامیک است و این ویژگی نمایشگر آن را از هر گوشی دیگری مقاوم‌تر کرده است. پس با این تفاسیر به جمله آخر اپل در این ویدئوی تبلیغاتی که می‌گوید “Relax, it’s iPhone” ایمان می‌آوریم. می‌بینید؟ اپل با این تبلیغ می‌خواهد پیامی به شما بدهد و بگوید که نترسید، قاب‌ها را کنار بگذارید و از داشتن دیوایس جذاب خود لذت ببرید. اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که زیبایی برایتان بسیار مهم است، آنوقت منظور اپل از برداشتن قاب محافظ و لذت بردن از زیبایی و ظرافت گوشی آیفون را بهتر درک خواهید کرد.

قاب محافظ اپل را کنار بگذارید

استفاده و خرید قاب محافظ برای گوشی‌های اپل ، مصداق بارز خرید یک خودروی آئودی و پیچیدن آن در یک پلاستیک رنگی رنگی است. یا مثل این می‌ماند که به یک رستوران سه‌ستاره‌ی لاکچری بروید و آن‌جا فقط مقداری سس کچاپ سفارش دهید. یا بدتر از این‌ها مثل رفتن به کلیسا و جویدن آدامس و باد کردن آن است!

گوشی آیفون یا اندرویدی خود را از شر این قاب‌های پلاستیکی زشت خلاص کنید و از زیبایی و ظرافت آن لذت ببرید. با این کار به همه ثابت کنید که به اندازه‌ی کافی به خودتان اعتماد دارید و همیشه از گوشی خود به خوبی مراقبت می‌کنید. البته که کیفیت بدنه گوشی‌های جدید نسبت به گذشته به اندازه کافی این اطمینان را به شما می‌دهند و دیگر نیازی نیست که نگران این مسئله باشید. پس باز هم می‌گوییم که آیفون خود را بند این قاب‌های پلاستیکی آزاد کنید و بگذارید نفس بکشد!