اولین تریلر اسپین آف مردگان متحرک

اولین تریلر اسپین آف مردگان متحرک را تماشا کنید

اولین تریلر اسپین آف مردگان متحرک منتشر شد؛ این سریال که Tales of the Walking Dead نام دارد، از سه هفته‌ی دیگر روی آنتن خواهد رفت.

در جریان کامیک‌-کان 2022، از نخستین تریلر اسپین آف مردگان متحرک رونمایی شد که لحظاتی جذاب از این سریال آنتولوژی شش قسمتی را به تصویر می‌کشد.

این سریال در هر قسمت، یک قهرمان خواهد داشت و یکی از اپیزودها پیرامون «آلفا» خواهد بود، یکی از شخصیت‌های آشنای مجموعه‌ی اصلی واکینگ دد که رهبری گروهی از بازماندگان را برعهده داشت. این اسپین آف به گذشته‌ی او می‌پردازد، دورانی که نامش «دی» (Dee) بود و این بار هم نقش وی را سامانتا مورتون برعهده دارد.

مورتون که شخصاً در کامیک‌-کان حضور پیدا کرده بود، گفت که آلفا بهترین نقش زندگی‌اش محسوب می‌شود و هنگامی که با او تماس گرفته شد تا دوباره این نقش را بازی کند، بی‌نهایت خوشحال شده است.

اولین تریلر اسپین آف مردگان متحرک

همان‌طور که بالاتر هم اشاره شد، «قصه‌های مردگان متحرک» از ساختار داستانی خطی سریال‌های پیشینِ مجموعه پیروی نمی‌کند و هر کدام از شش قسمت آن، یک ساعته و کاملا مستقل خواهد بود. در کنار شخصیت‌های آشنا، چند شخصیت جدید هم در این مجموعه حضور دارند که باید دید تا چه اندازه مورد توجه قرار می‌گیرند.

از دیگر بازیگران این فصل می‌توان به الیویا مان، تری کروز، پارکر پوزی، آنتونی ادواردز، پاپی لیو، جیلیان بل، لوان چبانول، امبت دیویتس، جسی آشر، دنیلا پیندا و دنی رامیرز اشاره کرد.

شبکه‌ی ای‌ام‌سی در ماه سپتامبر 2020 از توسعه‌ی این سریال خبر داد و در ماه اکتبر 2021 رسما تایید کرد که ساخت آن را آغاز کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا این مجموعه با یک فصل به پایان می‌رسد یا سازندگان برای آن برنامه‌ی دیگری دارند.

پخش قصه‌های مردگان متحرک از تاریخ «14 اوت» (23 مرداد) آغاز خواهد شد. در صورت انتشار اخبار مرتبط، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*