جیلی پریفیس

جیلی پریفیس، سدان خوش قیمت و با کیفیت چینی معرفی شد + عکس

جیلی پریفیس مدل 2023 معرفی شد. سدان جدید جیلی از ظاهری جذاب، قیمتی مناسبت و امکانات سطح بالایی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

جیلی نسبت به سایر خودروسازان چینی در سطح بالایی قرار دارد و طی سال‌های گذشته توانسته به طور چشمگیری پیشرفت کند. در واقع این خودروساز پس از خرید دو برند ولوو و لوتوس روی تولید محصولات باکیفیت تمرکز کرده و امروزه چندین محصول جذاب، پرآپشن و قدرتمند را به بازار عرضه می‌کند. این خودروساز در همین راستا به تازگی از جیلی پریفیس مدل 2023 در چین پرده برداشت و قصد دارد آن را با قیمت پایه 18 هزار و 800 دلار به بازار عرضه کند.

جیلی نخستین بار سدان سایز متوسط پریفیس را در سال 2020 معرفی کرد. این خودرو علاوه بر نسخه معمولی در قالب یک نسخه ویژه با نام Only This Green نیز به بازار عرضه می‌شود. جیلی اکنون برای مدل 2023 این سدان تغییرات زیادی را در نظر گرفته است تا این خودرو بتواند در بازارهای هدف نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

معرفی جیلی پریفیس 2023

بخش طراحی بیرونی

جیلی پریفیس

جیلی برای تمام محصولات خود از یک زبان طراحی جذاب و به‌روز استفاده می‌کند. در همین راستا در نمای جلوی مدل 2023 جیلی پریفیس شاهد چراغ‌های اصلی باریک و جلوپنجره پهن جدیدی هستیم که ترکیب آنها نمای جذابی را به وجود آورده است. لوگوی جیلی نیز در وسط جلوپنجره خودنمایی می‌کند.

جیلی پریفیس

در نمای جانبی جیلی پریفیس نیز طراحان خط شخصیت بدنه این خودرو را از بالای چراغ‌های عقب تا در ابتدای گلگیر جلو امتداد دادند. این خودرو دارای 4785 میلی‌متر طول، 1869 میلی‌متر عرض، 1469 میلی‌متر ارتفاع و 2800 میلی‌متر فاصله محوری است که چنین ابعادی آن را در ردیف سدان‌های کامپکت سگمنت C پلاس قرار می‌دهد. این خودرو از لحاظ ابعاد با مدل قبلی تفاوتی ندارد.

جیلی پریفیس

جیلی برای مدل 2023 پریفیس از رینگ‌های چند پره آلیاژی به همراه کالیپرهای ترمز قرمز استفاده کرده است که باعث شده نمای جانبی جذاب‌تر شود. در نمای عقب نسخه معمولی جیلی پریفیس یک خروجی اگزوز معمولی به چشم می‌خورد، اما نسخه Only This Green این خودرو از دو خروجی اگزوز نصب شده در سپر بهره می‌برد که باعث اسپرت‌تر شدن این بخش شده است.

طراحی داخلی

جیلی پریفیس

طراحان با استفاده از چرم مشکی رنگ با دوخت آبی توانستند کابین جیلی پریفیس مدل 2023 را جذاب‌تر کنند. این خودرو به دو نمایشگر 12.3 اینچی، یکی در وسط داشبورد و دیگری در پشت فرمان مجهز شده است. به طور کلی کابین این سدان سایز متوسط لوکس و جذاب به نظر می‌رسد و می‌تواند به نیاز مشتریان به خوبی پاسخ دهد.

امکانات رفاهی و ایمنی

Geely Preface

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلو، تشخیص فرمان‌های صوتی، ریموت استارت، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، تثبیت خطوط حرکت، سیستم ترمز اضطراری خودکار، اتوپارک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم کمکی رانند خودران سطح 2، دوربین دید 360 درجه و سنسورهای پارک جلو و عقب اشاره کرد.

مشخصات فنی جیلی پریفیس

Geely Preface

جیلی برای مدل 2023 پریفیس یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با 190 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

جیلی پریفیس به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 6.7 لیتری را به همراه دارد. ضمن این که این خودرو می‌تواند ظرف مدت 7.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت این خودرو نیز 210 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.