بیت کوین

بیت کوین در نیمه دوم 2022 از سایر دارایی‌ها عملکرد بهتری خواهد داشت

استراتژیست ارشد بلومبرگ در انتظار عملکرد بهتر بیت کوین طی نیمه دوم 2022 در مقایسه با بخش قابل توجهی از دیگر دارایی‌ها است.

بیت کوین و در کل بازار ارزهای دیجیتال این روزها حال خوشی ندارند. به خاطر بحران اقتصادی و رکودی که کل دنیا از جمله آمریکا درگیر آن شده، بازارهای مالی مخصوصا مارکت نوظهور رمز ارزها فضایی برای رشد ندارند و سرمایه‌گذاران در این شرایط سپرده کردن پول در بانک یا خرید دارایی‌های با ریسک کمتر نظیر ملک و طلا را ترجیح می‌دهند. اگرچه به عقیده بسیاری از تحلیلگران قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده و احتمالا ریزش بیشتری در راه است، اما آقای مایک مک‌گلون (Mike McGlone) معتقد است بیت کوین در نیمه دوم 2022 عملکرد بهتری در مقایسه با بسیاری از دارایی‌ها از خود نشان خواهد داد.

استراتژیست ارشد بلومبرگ عقیده دارد پرچمدار رمز ارزها احتمالا در شش ماهه دوم سال میلادی جاری نسبت به بسیاری از انواع دارایی‌ها عملکرد بهتری خواهد داشت، چرا که بیت کوین در حال تبدیل شدن به یک دارایی وثیقه جهانی است و به زودی عملکردی همسو با اوراق قرضه یا طلا پیدا خواهد کرد.

مایک مک‌گلون معتقد است بیت کوین قدرت از دست رفته‌اش را طی نیمه دوم سال 2022 به دست خواهد آورد، چرا که مجموعه‌ای از عوامل در بازارهای سهام و کالاها با این رمز ارز در حال کف‌سازی، تلاقی پیدا کرده‌اند. به عبارتی مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم داده‌اند تا بیت کوین در نیمه دوم 2022 عملکرد بسیار خوبی از خود نشان بدهد.

توییت مایک مک گلون

استراتژیست ارشد بلومبرگ گفت طی شش ماهه دوم سال میلادی جاری، وضعیت بازار بیت کوین و معاملات آتی اوراق قرضه نسبت به بدترین روزهای خود در ماه‌های اخیر بدتر نخواهد شد. او خاطر نشان کرد بیت کوین طی سیزده سال اخیر، از زمان شروع به کار این شبکه رمز ارزی، یکی از بهترین عملکردها را داشته است.

سایر پیش‌بینی‌ها درباره بیت کوین در کوتاه مدت

با وجود تقلای بیت کوین حوالی 20,000 دلار و تلاش برای کف‌سازی در این ناحیه، شرایط خوب به نظر می‌رسد. به عنوان نمونه اخیرا مشخص شد ۸۰ درصد عرضه بیت کوین در اختیار هولدرهای بلند مدت است، افرادی که در کف اقدام به خرید و در اوج اقدام به فروش می‌کنند. از آن جایی که این دسته‌ سرمایه‌گذاران هنوز به نقطه فروش مورد نظرشان نرسیده‌اند، نه تنها به احتمال زیاد اقدام به فروش نخواهند کرد، بلکه برای حمایت از بازار به خرید ادامه می‌دهند.

اگرچه ممکن است بیت کوین با عملکرد خوب در نیمه دوم 2022 رشدی جزئی را تجربه کند، اما نباید به این زودی منتظر رسیدن به سقف تاریخی کنونی و حتی عبور از آن باشیم. احتمالا قیمت بیت کوین پس از هاوینگ بعدی احتمالا ۴۰۰ درصد رشد خواهد کرد.

چند روز پیش نیز یکی از تحلیلگران نقطه آغاز صعود بعدی قیمت بیت کوین را مشخص کرد. کی یونگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت تحلیل درون زنجیره‌ای کره جنوبی کریپتوکوانت (CryptoQuant)، عقیده دارد در صورت بازگشت قیمت BTC به بالای 30,000 دلار روند صعودی بعدی آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*