هواوی انجوی ۵۰ پرو

گوشی زیبای هواوی انجوی ۵۰ پرو با سیستم‌عامل HarmonyOS رونمایی شد

هوای از گوشی هواوی انجوی ۵۰ پرو – Huawei Enjoy 50 Pro با مشخصات فنی میان‌رده، سیستم عامل HarmonyOS ولی طراحی فوق‌العاده زیبا رونمایی شد.

هواوی در طول برگزاری کنفرانس روز گذشته خودش، از یک گوشی هوشمند میان‌رده نیز رونمایی کرد که طراحی بسیار زیبا و خاصی دارد. این گوشی هواوی انجوی ۵۰ پرو نام دارد و قرار است در رنگ‌بندی مشکی، آبی، سبز و سفید وارد بازار شود.

هواوی انجوی ۵۰ پرو ؛ شبیه میت ۴۰ با مشخصات میان‌رده

در قلب تپنده گوشی جدید Huawei Enjoy 50 Pro، چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام با پردازنده ۶ نانومتری ۸ هسته‌ای حضور دارد و پردازشگر گرافیکی Adreno 610 آن را همراهی می‌کند. این چیپست شامل ۸ گیگابایت رم است و دو حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی را ارائه می‌کند. علاوه بر این، دستگاه ۳ گیگابایت رم مجازی اضافه‌تر را هم در دسترس کاربرانش قرار می‌دهد.

هواوی انجوی ۵۰ پرو

در بخش نمایشگر، گوشی هواوی انجوی ۵۰ پرو به یک پنل ۶.۷ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (۲۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز است. یک حفره کوچک در بالای این نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی تعبیه شده است. علاوه بر این، نمایشگر گوشی هواوی نرخ رفرش سریع ۹۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمس ۲۷۰ هرتزی و حاشیه‌های اضافی فوق باریک ۱.۰۵ میلی‌متری دارد.

این گوشی میان‌رده باکیفیت، از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب خودش میزبانی می‌کند که می‌تواند با توان ۴۰ وات به سرعت شارژ شود. به لطف این فناوری، گوشی هواوی در عرض ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ خواهد شد و شارژ کامل آن در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود.

هواوی انجوی ۵۰ پرو

این گوشی برای عکاسی، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را به همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق درون یک ماژول گرد به سبک سری هواوی میت ۴۰ ارائه می‌کند که یک فلاش LED نیز در کنار این دوربین‌ها قرار دارد. این گوشی قابلیت جذاب فیلمبرداری همزمان با دوربین‌های پشتی و جلویی را برای ولاگرها ارائه می‌کند.

هواوی Enjoy 50 Pro از بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، NFC و یک حسگر اثر انگشت جانبی نیز برخوردار است. لازم به ذکر است که هنوز قیمت این محصول را نمی‌دانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*