هواوی Free‌Buds Pro 2

ایرباد هواوی Free‌Buds Pro 2 با عملکرد خیره‌کننده رونمایی شد

هواوی از ایرباد بی سیم پرچمدار FreeBuds Pro 2 رونمایی کرد. هواوی فری بادز پرو ۲ به لطف امکاناتش، قدرتمندترین ایرباد وایرلس جهان خواهد بود.

هواوی روز گذشته در کنار رونمایی از نسخه جدید سیستم عامل هارمونی او اس ۳، لپ تاپ‌های جدید، تلویزیون‌ها، یک ساعت هوشمند و چند محصول دیگر، از هدفون بی‌سیم بالارده خودش نیز رونمایی کرد. این ایرباد که هواوی FreeBuds Pro 2 نام دارد، می‌تواند با هر ایرباد پرچمداری رقابت کند. قیمت آن ۱۹۲ دلار اعلام شده است. اگر فکر می‌کنید این برای خرید یک هدفون با برند هواوی زیاد است، سخت در اشتباه هستید. چرا که با یکی از قدرتمندترین ایربادهای بی‌سیم تاریخ روبرو هستیم.

هواوی Free‌Buds Pro 2

وزن هر یک از گوشی‌های هواوی فری بادز پرو ۲ حدود ۵.۹ گرم است و وزن کیس آن هم ۵۲.۱ گرم اعلام شده که ۱۱ درصد در مقایسه با نسل گذشته کوچک‌تر است. این ایرباد از یک سیستم نوآورانه فوق ادراکی آکوستیک دو واحدی بهره می‌برد. در واقع این سیستم، سه فناوری فوق ادراکی آکوستیک دو واحدی، فرکانس دوگانه دیجیتالی و بهینه‌سازی شنیداری در لحظه را در بر می‌گیرد. به عبارت ساده اگر بخواهیم بگوییم، این فناوری‌ها به بازتولید صدایی اصیل و پر جزئیات کمک می‌کنند.

چرا ایرباد هواوی Free‌Buds Pro 2 از رقبا متمایز است؟

علاوه بر سیستم‌های مدرن و قدرتمندی که در بالا با نام آن‌ها آشنا شدید، فری بادز پرو ۲ با سخت افزار ارتقا یافته و الگوریتم نرم افزاری بهتر همراه است. هواوی برای تولید این محصول با یک شرکت فناوری صوتی فرانسوی به نام “Devialet” همکاری کرده است. بدیهی است که با چنین امکاناتی بتواند کیفیت صدای خوب، بیس لرزاننده و جزئیات غنی را ارائه کند.

هواوی Free‌Buds Pro 2

ایرباد هواوی Free‌Buds Pro 2 از کدک‌های صوتی باکیفیت LDAC و L2HC 2.0 پشتیبانی می‌کند. این دو در ارائه عملکرد صوتی، گواهی HWA /Hi-Res Audio Wireless Gold Standard را کسب کرده‌اند. هواوی روی هدفون بی‌سیم خودش سه میکروفون با فناوری حذف نویز فعال را هم تعبیه کرده است. در حال حاضر هدفون‌های پرچمدار بازار از میکروفون دوگانه با حذف نویز روی گوشی‌های خود استفاده می‌کنند، ولی هواوی تصمیم گرفته یک قدم جلوتر از رقبا قدم بردارد. این باعث شده محدوده فرکانس حذف نویز آن وسیع‌تر باشد و محدوده حذف نویز عمیق تا ۴۷ دسی‌بل را به دست بیاورد.

برای رسیدن به این هدف، ظرفیت حذف نویز مکالمات نیز ارتقا پیدا کرده است. این سیستم حذف نویز از یک الگوریتم شبکه عصبی عمیق برای تجربه مکالماتی لذت‌بخش استفاده می‌کند. در انتها باید به عمر باتری ۴ ساعته هر یک از گوشی‌های این ایرباد اشاره کرد که با کیس شارژ به ۱۸ ساعت می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*