تولید تیارا

آغاز تولید تیارا، شاسی بلند جدید مکث موتور + ویدیو

تولید تیارا حدود 2 ماه پس از معرفی طی مراسمی به شکل رسمی آغاز شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند جدید مکث موتور آشنا خواهیم شد.

شرکت مکث موتور حدود 2 ماه قبل در نمایشگاه خودرو تهران که در اواخر اردیبهشت ماه برگزار شده بود به صورت رسمی از تیارا به عنوان اولین شاسی بلند خود پرده برداشت. در همین راستا به تازگی طی مراسمی تولید این خودرو نیز به شکل رسمی آغاز شد. در این مراسم که مقامات و مسئولان دولتی، مدیران شرکت‌های مکث موتور و ماموت خودرو نیز حضور داشتند، اولین سری از تیارا از خط تولید خارج شد.

ویدیویی از آغاز تولید تیارا

دکتر یوسفی‌مقدم، قائم مقام تولید ماموت خودرو در این خصوص بیان کرد از حدود 6 سال قبل طرح ساخت خطوط تولید خودروهای سواری را در دستور کار خود قرار دادیم و سعی داریم با استفاده از به‌روزترین تجهیزات و دانش تولید، محصولات خود را به تولید برسانیم. در همین راستا خط تولید تیارا به تجهیزاتی در سطح بزرگترین خودروسازان دنیا مجهز شده است. وی افزود البته خط تولید تیارا با همکاری وزارت صمت از تجهیزات مدرن اروپایی بهره می‌برد.

تیارا

مهندس وطن‌خواه، مدیرعامل مکث موتور نیز در این مراسم از سرمایه‌های انسانی مکث موتور و گروه ماموت خودرو قدردانی کرد و گفت پس از این که تولید و عرضه پیکاپ کلوت با موفقیت به انجام رسید، طی بازه زمانی کمتر از 8 ماه توانستیم تولید محصول دیگری را آغاز کنیم.

مدیرعامل مکث موتور با اعلام این که تیارا یک شاسی بلند شهری محسوب می‌شود گفت این محصول می‌تواند 7 سرنشین را در خود جای دهد و در قالب یک شاسی بلند خانوادگی پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. البته تیارا با ظاهری جذاب و کابینی راحت برای تمام سنین و مصارف مناسب خواهد بود. همچنین درهای عقب این شاسی بلند نسبت به رقبای آن کشیده‌تر بوده و سرنشینان ردیف سوم فرایند سوار و پیاده شدن را راحت‌تر انجام خواهند داد.

تیارا

وطن‌خواه از امکانات تیارا به سیستم تشخیص محل پارک خودرو، سنسور نور، تهویه تمام اتوماتیک با دریچه‌های عقب، آینه‌های گرم‌کن‌دار، کلاستر تمام دیجیتال 12.3 اینچی، مانیتور 10.25 اینچی، سقف شیشه‌ای پاناروما، ایموبلایزر موتور، کروز کنترل، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، سیستم نمایش تصویری نقطه کور، اتوهلد، ترمز پارک برقی EPB، سیستم کمکی ترمز ABS + EBD + BA و سیستم کنترل پایداری ESP اشاره کرد.

تیارا

مکث موتور تیارا به یک موتور 1.5 لیتری توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 155 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*