کولرهای گازی Wind Free سامسونگ

با قابلیت‌های ‌کولرهای گازی Wind Free سامسونگ‎‎ آشنا شوید

کولرهای گازی Wind Free سامسونگ با قابلیت‌های متعدد خود می‌توانند در گرمای تابستان نسیم خوش بهاری را به خانه‌هایتان بیاورند. در ادامه با قابلیت‌های این محصول سامسونگ آشنا خواهیم شد.

سامسونگ در حوزه لوازم خانگی خود چشم‌اندازی را در نظر گرفته است تا بتواند با ویژگی‌های نوآورانه به خوبی به نیاز کاربران پاسخ دهد. در همین راستا کولرهای گازی سری ویندفری به عنوان یکی از محصولات نوآورانه سامسونگ در حوزه تهویه مطبوع محسوب می‌شود که در این مقاله قصد داریم با قابلیت‌های مهم آنها آشنا شویم.

قابلیت‌های ‌کولرهای گازی Wind Free سامسونگ

فناوری هوشمند برای افزایش آسایش کاربران

کولرهای گازی Wind Free سامسونگ

کولرهای گازی که به فناوری Wind Free سامسونگ مجهز هستند، خانه کاربران را به شیوه‌ای متفاوت و البته رضایت‌بخش‌تر از کولرهای معمولی خنک می‌کنند. فناوری AI Auto Comfort یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های کولرهای گازی Wind Free سامسونگ محسوب می‌شود. این قابلیت با تجزیه و تحلیل شرایط اتاق و الگوهای مصرف می‌تواند زندگی کاربران را ساده‌تر و کارآمدتر کند.

در واقع این قابلیت طبق ترجیح کاربر و دمای بیرونی می‌تواند به شکل خودکار دما را برای بهینه‌سازی شرایط آب و هوایی اتاق تنظیم کند و باعث حفظ راحتی کاربران شود. کاربران برای فعال‌سازی قابلیت AI Auto Comfort باید به وای فای مجهز شوند و یک حساب کاربری در برنامه SmartThings نیز ایجاد کنند.

جریان هوای ملایم و یکنواخت

کولرهای گازی Wind Free سامسونگ

کولرهای معمولی باد خنک را به شکل مستقیم به جریان در می‌آورند که همین موضوع نارضایتی کاربران را به همراه دارد. در همین راستا کولرهای Wind Free  سامسونگ به گونه‌ای طراحی شدند که هوا را به کمک هزاران حفره کوچک به شکل یکنواخت با جریان ملایمی در محیط پخش کنند تا برای کاربران احساس ناخوشایندی به وجود نیاید.

کولرهای گازی Wind Free سامسونگ در مدل 2020 از 23 هزار حفره در ابعاد میکرو بهره می‌برند تا به آرامی هوای سرد را در اتاق به جریان در بیاورند. از این رو کاربران هیچ‌گاه به شکل مستقیم در معرض باد سرد قرار نخواهند گرفت.

تنفس راحت

کولرهای گازی Wind Free سامسونگ

کولرهای گازی Wind Free سامسونگ علاوه بر این که باعث کنترل دمای خانه کاربران می‌شوند، به یک فیلتر ویژه نیز مجهز شدند تا هوای محیط را تمیز کنند. سامسونگ برای این محصول خود فیلتر Tri-Care را در نظر گرفته که از سه لایه ویژه بهره می‌برد؛ یک فیلتر با چگالی بالا که می‌تواند ذرات بزرگ گرد و غبار، الیاف و حتی موهای حیوانات خانگی را نیز حذف کند.

ضمن این که یک فیلتر پوشش زئولیت نیز در نظر گرفته شده که قادر به حذف گرد و غبارهای ریز بوده و حتی برخی از ویروس‌ها، باکتری‌ها و آلرژن‌های بالقوه خطرناک که در هوا وجود دارد را نیز حذف می‌کند تا هوای داخل خانه کیفیت لازم را داشته باشد.

سازگار با محیط زیست

کولرهای گازی Wind Free سامسونگ از طراحی مدرن و نوآورانه بهره می‌برند تا علاوه بر این که هوای خنک و تازه را برای تنفس ارائه دهند، بتوانند از محیط زیست نیز محافظت کنند. سامسونگ برای این محصول خود خنک‌کننده نسل R32 را در نظر گرفته است که باعث حفظ لایه ازن خواهد شد و نسبت به خنک‌کننده‌های معمولی روی گرمایش جهانی تاثیری کمتری دارد. در واقع این محصول یک سیستم تهویه قدرتمند با کاهش آثار مخرب زیست‌محیطی است.

کاهش مصرف انرژی با کولرهای گازی Wind Free سامسونگ

ویند فری

افزایش هزینه‌های انرژی یکی از دغدغه‌های همیشگی مصرف‌کنندگان لوازم خانگی محسوب می‌شود. در همین راستا کولرهای گازی Wind Free سامسونگ با فناوری تقویت‌کننده دیجیتال اینورتر کم‌مصرف می‌توانند دمای مورد نظر کاربر را با نوسان کمتر حفظ کرده و باعث کاهش 73 درصدی مصرف انرژی شوند.

سامسونگ برای این محصول خود یک سنسور تشخیص حرکت در نظر گرفته تا زمانی که فردی در داخل اتاق حضور ندارد، حالت فعالیت دستگاه را به شکل خودکار و طبق وضعیت محیطی داخلی تغییر دهد تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود. این محصول به SmartThings متصل می‌شود تا کاربر بتواند دستگاه را از راه دور و با موبایل هوشمند روشن و خاموش کند و همچنین تنظیمات مورد نظر را اعمال کند تا در مصرف برق صرفه‌جویی شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*