لامبورگینی هوراکان استراتو

گرد و خاک لامبورگینی هوراکان استراتو در شرایط سخت آفرودی را تماشا کنید

استراتو به عنوان نسخه آفرود لامبورگینی هوراکان در راه است. در ادامه شاهد ویدیوی قدرت‌نمایی این سوپرکار در شرایط آفرودی باشید.

لامبورگینی به تازگی ویدئویی را از گرد و خاک به پا کردن لامبورگینی هوراکان استراتو در دشت‌های خارج از شهر منتشر کرده است. استراتو نسخه آفرود سوپرکار هوراکان به حساب می‌آید و بر پایه کانسپتی با همین نام از سال 2019 ساخته شده است. لامبورگینی قصد دارد در دسامبر 2022 این خودرو را به صورت کامل به بازار معرفی کند.

لامبورگینی هوراکان استراتو جزو بازار نوپای سوپرکارهای آفرودمحور است و پورشه 992 سافاری نیز در آینده به آن ملحق خواهد شد. قبل از این دو غول خودروسازی، شرکت‌های مستقل برای عرضه خودروهای سوپر اسپرت آفرود وارد میدان شده‌اند. «مارک فیلیپ گمبالا» (Marc Philipp Gemballa) سوپرکار آفرود Marsien بر پایه پورشه 911 توربو S نسل 992 را به نمایش گذاشته است و همچنین شرکت Singer Vehicle Design سال گذشته از Singer 911 ASC رونمایی کرد. این‌ها نشان از افزایش تقاضا برای سوپرکارهای آفرود دارند همان‌طور که مدت‌ها است سوپرکارهایی فقط برای پیست تولید می‌شود.

لامبورگینی هوراکان استراتو

لامبورگینی تا به اینجا جزئیاتی را درباره لامبورگینی هوراکان استراتو به اشتراک نگذاشته است، اما انتظار می‌رود که این سوپرکار دارای ارتفاع بیشتری نسبت به سطح زمین با قابلیت تنظیم باشد. از این رو، حالت‌های رانندگی معمولی مثل استرادا و کورسا باید همچنان موجود باشند، ولی همچنین یک حالت آفرود با سیستم تعلیق پویا به همراه قابلیت تنظیم در لحظه می‌تواند جایگزین کورسا شود. بدون شک استراتو در زمینه ورودی و فیلتر هوا هم ارتقای قابل توجهی به خود خواهد دید؛ از آنجا که خودرو برای تنفس بهتر در جاده‌های پر از گرد و خاک نیازمند سیستم ورودی و جریان هوای گسترده‌تری است.

لامبورگینی هوراکان استراتو

پیش‌بینی می‌شود که لامبورگینی هوراکان استراتو قیمتی در حد هوراکان STO یعنی حدود 330 هزار دلار داشته باشد؛ البته اگر حتی از STO هم فراتر نرود. همچنین احتمالاً تنها چند صد دستگاه از این سوپرکار ایتالیایی تولید خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی تاثیر گذار بود