گلکسی اس 22 اولترا

آشنایی با 4 قابلیت برتر گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

گلکسی اس 22 اولترا به عنوان خاص‌ترین پرچمدار سامسونگ از قابلیت‌های متعددی بهره می‌برد. در ادامه شما را با 4 قابلیت برتر گلکسی S22 Ultra سامسونگ آشنا خواهیم کرد.

سامسونگ در اوایل سال 2022 میلادی گوشی های پرچمدار خود را معرفی کرد که گلکسی اس 22 اولترا به عنوان یکی از خاص‌ترین پرچمداران سامسونگ محسوب می‌شود. این گوشی که از دوربینی حرفه‌ای، نمایشگری بزرگ و قلم S Pen بهره می‌برد در واقع ترکیبی از گوشی های سری نوت و فناوری‌های پیشرفته سری اس به شمار می‌رود. در ادامه با 4 قابلیت برتر سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا آشنا خواهیم شد.

قابلیت‌های برتر گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

دوربین حرفه‌ای و پیشرفته

گلکسی اس 22 اولترا

سامسونگ برای گلکسی اس 22 اولترا دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و 2 دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 و 10 برابری در کنار یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است.

این گوشی پرچمدار سامسونگ از یک سنسور پیکسل 2.4 میکرومتری نیز بهره می‌برد که البته آن را باید بزرگترین سنسور پیکسل سامسونگ دانست. لنزهای دوربین به کمک این سنسور می‌توانند اطلاعات بیشتری از نور را دریافت کنند که نتیجه آن بهینه‌سازی بهتر نور و جزئیات ویدیوها خواهد بود.

گلکسی اس 22 اولترا

سامسونگ برای دوربین گلکسی اس 22 اولترا فرایند بهینه‌سازی پیشرفته Night Solution را نیز در نظر گرفته است که 3 حالت پرتره، زوم 3 برابری اپتیکال و ثبت تصاویر سلفی را به همراه دارد تا کاربران بتوانند تصاویری با کیفیت و واضح را به ثبت برسانند. این قابلیت می‌تواند به کمک الگورتیم‌های هوش مصنوعی از بین فریم‌هایی که ثبت شده برترین تصویر را انتخاب کرده و سرانجام تصویری با کیفیت را تهیه کند.

گلکسی اس 22 اولترا از لنزهای پیشرفته فوق شفاف (Super Clear Glass) نیز بهره می‌برند تا بتوان در شب نیز ویدیویی بدون لرزش و کاملا شفا را به ثبت رساند. علاوه بر این، کاربران با قاب‌بندی خودکار ویدیو می‌توانند از تمام سوژه‌ها تصویری شفاف را ثبت کنند.

قلم کاربردی S Pen

گلکسی اس 22 اولترا

گلکسی اس 22 اولترا به عنوان نخستین گوشی سری اس سامسونگ محسوب می‌شود که از قلم کاربردی S Pen بهره می‌برد. این قلم ویژه که در گذشته کاربران سری نوت از آن استفاده می‌کردند، کاربردهای مختلفی چون طراحی، یادداشت‌برداری، ویرایش اسناد و فایل‌ها را به همراه دارد.

البته قلم S Pen فقط برای نوشتن طراحی نشده است، در واقع این قلم از بلوتوث نیز بهره می‌برد تا بتوان از آن به عنوان ابزار کنترل از راه دور برای تغییر اسلایدها، ثبت تصویر و بررسی رسانه‌ها استفاده کرد. گلکسی اس 22 اولترا همانند سری نوت از ویژگی‌هایی چون یادداشت سامسونگ، انتخاب هوشمند و ترجمه نیز بهره می‌برد که تمام آنها با یک ضربه در منوی Air Command در دسترس کاربر قرار خواهند گرفت.

گفتنی است قلم S Pen این پرچمدار نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده و اکنون کارها بسیار نرم‌تر و با تاخیر کمتری به انجام می‌رساند؛ مثلا نرخ تاخیر این قلم‌ها نسبت به گلکسی نوت 20 حدود 3 برابر کاهش پیدا کرده است. از این رو نوشتن روی صفحه موبایل با سرعت نوشتن با خودکار روی کاغذ برابری می‌کند.

پلتفرم امنیتی Knox

Samsung Galaxy S22

سامسونگ برای محافظت از داده و اطلاعات کاربران گوشی گلکسی اس 22 اولترا برای آن پلتفرم امنیتی قدرتمند Knox Vault را در نظر گرفته است. Knox Vault در واقع یک پلتفرم یا سخت‌افزار امنیتی یکپارچه و منسجم محسوب می‌شود که با ترکیب پردازنده امن جدید و حافظه امن مستقل قادر به محافظت از داده‌های محرمانه کاربران به شکل مستقل و ایمن خواهد بود.

در واقع اطلاعات محرمانه کاربران نظیر رمزهای عبور، کلیدهای خصوصی، گواهینامه‌های دیجیتال، کارت‌های اعتباری و داده‌های بیومتریک از طریق پروتکل ویژه Knox Vault در یک حافظه امن و جدا قرار گرفته و به شکل رمزگذاری شده محافظت خواهند شد.

Knox Vault به دلیل طراحی مستقل سخت‌افزار به یک پلتفرم امنیتی ویژه تبدیل شده که می‌تواند در برابر حملات سایبری و هک کاملا غیر قابل نفوذ باشد. همچنین اگر گوشی کاربر به سرقت برود، این پلتفرم می‌تواند در برابر عوامل خارجی همانند یک دژ مستحکم ظاهر شود.

طراحان برای این سخت‌افزار یک محافظ فیزیکی نیز در نظر گرفتند که قادر به شناسایی تغییرات مشکوک دما یا ولتاژ بوده و مانع نفوذ و حمله خارجی خواهد شد. از این رو حتی هکرهایی که به شکل فیزیکی به گوش دسترسی پیدا کنند نیز قادر به دریافت اطلاعات ذخیره شده نخواهند بود.

شارژر فوق سریع گلکسی اس 22 اولترا

Samsung Galaxy S22

گلکسی اس 22 اولترا به عنوان یکی از اولین گوشی های سری اس محسوب می‌شود که از جدیدترین پردازنده 4 نانومتری بهره می‌برد تا بتواند قدرت پردازش پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی سامسونگ را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران می‌توانند با یکبار شارژ کامل باتری این گوشی از آن به مدت یک روز کامل استفاده کنند.

پشتیبانی از شارژ فوق سریع 45 واتی به عنوان یکی دیگر از قابلیت‌های برتر گلکسی S22 Ultra سامسونگ محسوب می‌شود؛ این شارژر امکانی را فراهم می‌کند تا فقط پس از 10 دقیقه شارژ بتوان به مدت 50 دقیقه ویدیو ضبط کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*