کالبدشکافی گوگل پیکسل 6a

کالبدشکافی گوگل پیکسل 6a را تماشا کنید

ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل 6a نشان می‌دهد که جداسازی قطعات داخلی و تعمیر این گوشی هوشمند، چقدر زمان و مهارت می‌خواهد.

کانال یوتیوب PBKreviews نسبت به کالبدشکافی پیکسل 6a اقدام کرد و نمره تعمیرپذیری 7 از 10 را به این گوشی گوگل داد.

اولین قطعه برای جداسازی، صفحه نمایش بود که با چسب و گیره‌های پلاستیکی سر جای خود قرار گرفته است. پس از کمی حرارت دادن و برداشتن آن، با سینک انتقال حرارت گرافیتی مواجه می‌شوید.

مانند پیکسل 6s، در گوگل پیکسل 6a هم پورت USB-C به مادربرد لحیم شده است و همین موضوع، تعمیر آن را در قیاس با پورت پلاگین، سخت‌تر می‌کند.

پنل عقب پلاستیکی است و برای برداشتن آن باید مانند پنل جلو، چسب و گیره‌های پلاستیکی را جدا کنید. البته به نظر می‌رسد خیلی شل است و به راحتی خم می‌شود. همچنین روی فریم Pixel 6a یک بریدگی مشکوک وجود دارد که به ادعای منبع ویدیو، قرار بود برای شارژ وایرلس باشد؛ اما در نهایت گوشی بدون این قابلیت روانه بازار شد.

علاوه بر درگاه USB-C، تعمیر حسگر اثر انگشت این گوشی هم سخت توصیف شده است؛ زیرا به نظر نمی‌رسد بی‌دردسر و بدون آسیب رسیدن به صفحه نمایش، قابل جداسازی باشد.

نکته مثبتی که به چشم PBKreviews آمده، به باتری مربوط می‌شود. در پیکسل 6 پرو، کمپانی سازنده از مقدار زیادی چسب برای قرار دادن باتری سر جای خود استفاده کرده بود که باز و بست آن را مشکل می‌کرد. در پیکسل 6 ای اما باتری با یک فشار کوچک، از جای خود بیرون می‌آید.

البته ظاهرا بخش کنترل کیفیت گوگل، خوب عمل نکرده است. زیرا وقتی که پیکسل آکبند به دست سازندگان این ویدیو رسید، کمی خط و خش داشت؛ آن هم به علت وجود خرده ذرات اضافی درون کارتن گوشی!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*