کنترلر آیفون

سونی از کنترلر مخصوص بازی آیفون رونمایی کرد

بالاخره شرکت سونی از کنترلر مخصوص گوشی‌های آیفون رونمایی کرد تا کنسول‌ها و گوشی‌های هوشمند، بیش از پیش به هم نزدیک شوند.

سونی به جای راه‌اندازی سرویس استریم بازی‌های خود برای دستگاه‌های iOS و اندروید، تصمیم گرفت تا به سراغ راه‌حل بسیار ارزان‌تر و هوشمندانه‌تری برود؛ یک کنترلر موبایل که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های پلی‌استیشن را روی گوشی‌های خود بازی کنند. این کنترلر که با نام رسمی «بک‌بون وان» شناخته می‌شود، فعلا فقط برای کاربران آیفون در دسترس قرار دارد. بنابراین اگر جزو طرفداران گوشی‌های اندرویدی هستید، فعلا باید دندان روی جگر بگذارید.

درست مانند یک سرویس پخش بازی، کنترلر آیفون به اتصال اینترنت با پهنای باند زیاد نیاز دارد. علاوه بر این، دارندگان بک‌بون وان به یک کنسول پلی استیشن 5 یا پلی استیشن 4 نیاز خواهند داشت. برای تجربه بازی‌ها، کافی است گوشی خود را به کنترلر آیفون وصل کنید و از برنامه پلی استیشن ریموت پلی برای دسترسی مستقیم به بازی‌های PS5 و PS4 خود استفاده کنید.

اما صبر کنید، موارد بیشتری وجود دارد! سونی تایید کرد که این کنترلر می‌تواند از بازی‌های اپ استور و سایر سرویس‌های پخش بازی پشتیبانی کند، از جمله ایکس باکس گیم‌پس آلتیمیت، بازی‌های کال آف دیوتی موبایل، گنشین ایمپکت و …

این کنترلر نیازی به شارژ ندارد، زیرا مستقیما توسط باتری آیفون شما تغذیه می‌شود. Backbone One – PlayStation Edition در زمان عرضه برای خرید در آمریکا، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، هلند و بریتانیا در دسترس خواهد بود و کشورهای بیشتری نیز به این لیست اضافه خواهند شد.

نسخه اندرویدی این کنترلر در ماه نوامبر معرفی می‌شود و با همان قیمت 100 دلار در دسترس خواهد بود. البته به خاطر داشته باشید که دارندگان کنسول پلی استیشن، باید مدل سفید رنگ را سفارش دهند که دارای چیدمان دکمه‌ای مشابه با کنترلر دوال شوک است. کنترلر مشکی (اندروید و آیفون) دارای چیدمان دکمه‌ای مشابه با کنترلرهای ایکس باکس است.

لازم به ذکر است که این کنترلر با تمامی مدل‌های آیفون سازگار است و افرادی که آن را خریداری می‌کنند 3 ماه نسخه آزمایشی دیکورد نیترو، ۱ ماه دموی رایگان گیم‌پس آلتیمیت، ۱ ماه حساب رایگان اپل آرکید، 1 ماه آزمایش رایگان و 2 ماه تست رایگان Stadia Pro (به ارزش کلی 70 دلار) دریافت خواهند کرد. نسخه اندروید فقط با 3 ماه حساب رایگان Discord Nitro و 2 ماه تست رایگان Stadia Pro (به ارزش کلی 50 دلار) ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*