تجربه کاربری

سامسونگ برای ارائه بهترین تجربه کاربری با برترین برندهای جهان همکاری می‌کند

سامسونگ برای ارائه بهترین تجربه کاربری با برترین برندهای جهان همکاری می‌کند. در ادامه با مهم‌ترین همکاری‌های سامسونگ در این حوزه آشنا خواهیم شد.

ارائه بهترین تجربه کاربری به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. این شرکت کره‌ای با همین رویکرد نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای خود را طراحی می‌کند. علاوه بر ساخت و عرضه انواع محصولات، دسترسی به محتواهای برتر در حوزه‌های مختلف به عنوان یکی از بخش‌های مهم ارائه بهترین تجربه کاربری به شمار می‌رود.

در همین راستا تعریف برنامه‌های کوتاه و بلندمدت همکاری با برترین برندهای مختلف در جهان به عنوان یکی از کارآمدترین راهکارهای سامسونگ برای تحقق این هدف محسوب می‌شود. از این رو قصد داریم در ادامه شما را با برترین همکاری‌های سامسونگ آشنا کنیم.

همکاری‌های سامسونگ برای ارائه بهترین تجربه کاربری

دسترسی به بهترین بازی‌ها

تجربه کاربری

سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 اعلام کرد که گیمینگ هاب خود را برای تمام سری تلویزیون‌های جدید خود عرضه خواهد کرد. در واقع کاربران به واسطه این طرح بدون نیاز به سخت افزار اضافه‌ای می‌توانند به بهترین محتواها و تجربه‌های بازی دسترسی پیدا کنند.

سامسونگ طی همکاری‌های بلندمدت با برترین برندهای بازی نظیر ایکس باکس، انویدیا، جی فورس، گوگل استادیا و اوتومیک این هاب را در نظر گرفته است. همچنین سامسونگ به زودی با آمازون لونا نیز برای گسترش این هاب همکاری خواهد کرد.

تجربه کاربری

به طور کلی کاربران تلویزیون‌ها و مانیتورهای گیمینگ سری 2022 سامسونگ به کمک گیمینگ هاب این شرکت کره‌ای قادرند بدون این که سخت افزار اضافه‌ای را خریداری کنند، فقط با استفاده از دسته‌های بازی بلوتوثی به مجموعه بازی‌های این برندها دسترسی پیدا کرده و روی تلویزیون خود بازی‌های کامپیوتری را تجربه کنند.

دسترسی به شبکه‌های ارتباطی سریع‌تر و گسترده‌تر

سامسونگ در کنار ساخت ابزارهای الکترونیکی مختلف روی توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه‌های مخابراتی و ارتباطی نیز به شکل ویژه تمرکز کرده است. در همین راستا این شرکت برای توسعه شبکه و دسترسی بیشترین تعداد کاربر به ارتباطات با کیفیت آنلاین، همکاری با شرکت‌های بزرگ زیرساخت را آغاز کرده است.

یکی از همکاری‌های بزرگ سامسونگ در این حوزه همکاری با شرکت مخابراتی Virgin Media O2 انگلیس محسوب می‌شود. سامسونگ طی این برنامه در نصب و توسعه سایت‌های 4G و 5G در بخش‌های مختلف کشور انگلیس همکاری داشته و باعث شده سطح دسترسی کاربران به این شبکه‌های ارتباطی سریع‌تر و گسترده‌تر توسعه پیدا کند.

از فعالیت‌های سامسونگ در این همکاری می‌توان به آزمایش‌های اولیه و سنجش کیفی شبکه، تامین تجهیزات فنی و امکان سنجی اشاره کرد. این سایت‌ها که در رنج 800 مگاهرتز و 2.1 و 3.5 گیگاهرتز راه‌اندازی شدند از توانایی‌های اشتراک دینامیکی طیف (DSS) سامسونگ نیز سود می‌برند.

افزایش چرخه حیات محصولات گلکسی سامسونگ

سامسونگ برای افزایش چرخه حیات و کاربری انواع محصولات گلکسی یک برنامه همکاری با برند اورنج را در نظر گرفته است. طبق این همکاری، سامسونگ و اورنج در حوزه کاهش پسماند و افزایش چرخه حیات محصولات گلکسی سامسونگ همکاری خواهند کرد.

ایجاد امکان تعویض نسخه‌های قدیمی‌تر محصولات گلکسی سامسونگ با مدل‌های جدیدتر و همچنین خرید مدل‌های تعمیری و تضمین شده گوشی های سامسونگ معروف به ریفربیش در کشورهای اروپایی به عنوان یکی از بخش‌های مهم این برنامه محسوب می‌شود.

تحقق این برنامه باعث افزایش چرخه حیات محصولات گلکسی سامسونگ خواهد شد و میزان پسماندی که از تولید و استفاده آنها ناشی می‌شود نیز کاهش پیدا خواهد کرد. از این رو سامسونگ به کمک این برنامه می‌تواند اهداف خود در حوزه حفظ محیط زیست و کاهش ردپای کربن را نیز محقق کند.

ارتقای نمایشگرهای تجاری 

سامسونگ با پیوستن به اتحادیه فناوری پارک هالیوود قصد دارد ظرفیت‌های بالای خود در حوزه نمایشگر و ارتقای کلی کیفیت نمایشگرهای تجاری را به نمایش بگذارد. اتحادیه پارک هالیوود دارای وسعتی حدود 300 هکتار بوده که در قالب یک پارک سرگرمی و ورزشی با هدف کمک به توسعه نسل آینده نمایشگرهای تجاری احداث شده است.

تجربه کاربری

سامسونگ در حوزه کیفیت تصویر از پیشرفته‌ترین فناوری محدوده دینامیکی بالا (HDR) بهره می‌برد. این شرکت کره‌ای با تنظیم استاندارد برای نمایشگرهای استادیومی و با استفاده از جدیدترین نسخه HDR10+ توانسته بهترین کیفیت تصاویر را با تمام جزئیات بازی نمایش دهد.

آن دسته از علاقه‌مندانی که بازی‌ها را در خانه تماشا می‌کنند، با نمایشگرهای سامسونگ و به کمک دامنه دینامیکی ارتقا پیدا کرده می‌توانند تجربه‌ای همانند حضور در ورزشگاه را تجربه کنند. طی این همکاری، پشتیبانی از HDR10+ در ارتقای نمایشگرهای استادیومی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

ارائه بهترین تجربه کاربری در حوزه گوشی های تاشو

سامسونگ که به عنوان برند پیشتاز در حوزه گوشی های تاشو محسوب می‌شود همواره سعی داشته با بهینه‌سازی اپلیکیشن‌ها و استفاده از فرم فاکتور تاشو بتواند تجربه کاربری این گوشی‌ها را به سطح جدیدی برساند. در همین راستا سامسونگ برای دستیابی به بهترین تجربه کاربری تاشو در سری گلکسی Z قصد دارد با شرکای پیشرو در این صنعت همکاری کند.

سامسونگ برای تحقق اهداف خود در این حوزه مدتی قبل گسترش همکاری‌های خود با شرکت‌هایی چون گوگل و مایکروسافت را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند بهترین تجربه از هر اپلیکیشن را روی گوشی‌های خود به کاربران ارائه کند.

طراحی اپلیکیشن‌های اختصاصی برای نمایشگرهای تاشو به عنوان مهم‌ترین دستاوردهای این همکاری محسوب می‌شود. با این دستاورد اگر برنامه از صفحه جلویی به صفحه اصلی انتقال پیدا کند، کاربر می‌تواند از کلیه قابلیت‌های آن اپلیکیشن به همراه سایر ویژگی‌های قدرتمند گوشی های تاشو سامسونگ در بخش مولتی‌تسکینگ بهره‌مند شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*