شیائومی لاکچری

نسخه لاکچری شیائومی می بند 6 با فریم طلا و قیمت 400 دلار معرفی شد

شرکت شیائومی از نسخه لاکچری مچ‌بند سلامت می بند 6 – Xiaomi Mi Band 6 با فریمی از جنس طلا رونمایی کرد. قیمت این محصول ۴۰۰ دلار است.

وقتی به محصولات لاکچری فکر می‌کنیم، احتمالا نام شیائومی، آخرین شرکتی است که به ذهنمان خطور می‌کند؛ زیرا این شرکت چینی عمدتا از طراحی مینیمالیست استفاده می‌کند و محصولاتی را عرضه می‌کند که کارآمد و درعین حال مقرون به صرفه هستند. اما به نظر می‌رسد که شیائومی برنامه دارد تا طرفداران خود را با شیائومی می بند 6، با قاب و سگک طلایی شگفت زده کند.

با این حال، این بندهای لاکچری با روکش طلا، قیمت ارزانی ندارند، بلکه با قیمت گزاف 2529 یوان (معادل 375 دلار آمریکا) عرضه می‌شود.

شیائومی لاکچری

شیائومی با همکاری شرکت معدنی China Gold و آکادمی هنر چین، کالکشن وسیعی از فریم‌ها و سگک‌های طلایی از جنس الماس را برای تعدادی از بندهای هوشمند خود طراحی کرده است. این قاب‌ها و سگک‌ها را می‌توان بر روی شیائومی می بند 4، 5، 6 و حتی بند 7 نصب کرد.

کل این مجموعه لاکچری و طلاکاری شده‌ی شیائومی، با قیمت‌های مختلفی که از 11 دلار شروع می‌شود در دسترس هستند. گرانترین آپشن، مجموعه فریم و سگک مخصوص شیائومی می بند 6 است که اکنون با قیمت تخفیفی 375 دلار به فروش می‌رسد. قیمت اصلی حدود 440 دلار است. با در نظر گرفتن این موضوع که شیائومی بند 6 معمولی، قیمتی کمتر از 40 دلار دارد، این کالکشن لاکچری قیمت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.

شیائومی لاکچری

بند هوشمند طلایی در مجموعه‌های مختلفی از جمله «ست طلای خوک پرنده‌ی قدرتمند هشت وجهی” ارائه می‌شود. برای کسانی که نمی‌دانند، باید بگوییم که خوک، نماد شانس و اقبال در فرهنگ چین است. همچنین یک سگک الماس و طلا از «ببر پرنده» و یک سگک طلایی «رویای پای خوک پرنده» نیز وجود دارد.

شیائومی این فریم‌ها و سگک‌های لاکچری را از طریق وب سایت YouPin به فروش می‌رساند. اگر در خارج از چین زندگی می کنید و علاقه‌مند به خرید این محصولات هستید، مجبوریم ناامیدتان کنیم؛ زیرا شیائومی فروش این کالکشن را به بازار چین محدود کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*