فیلم بلوند

تریلر جدید فیلم بلوند با بازی آنا د آرماس را تماشا کنید

تریلر جدید و جذابی از فیلم درام زندگی‌نامه‌ای بلوند – Blonde با هنرنمایی آنا د آرماس و کارگردانی اندرو دامینیک منتشر شد.

نتفلیکس بالاخره تریلر رسمی فیلم بلوند را منتشر کرد؛ این فیلم که درجه سنی NC-17 دارد بر اساس رمانی با همین نام نوشته جویس کارول اوتس ساخته شده و برداشتی تخیلی از زندگی مریلین مونرو به شمار می‌رود و برای اولین بار در هفتادونهمین دوره جشنواره ونیز از آن رونمایی خواهد شد.

در فیلم Blonde زندگی مرلین مونرو به تصویر کشیده می‌شود، از دوران کودکی پرفراز و نشیبی که داشته گرفته تا تبدیل شدنش به ستاره پرطرفدار هالیوود و درگیری‌های عاشقانه‌ای که داشت. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند می‌توان به آدرین برودی، بابی کاناوله، جولیان نیکلسون، خاویر ساموئل و ایوان ویلیامز اشاره کرد.

بلوند یکی از موردانتظارترین فیلم‌هایی بوده که قرار است در جشنواره فیلم ونیز به رقابت بپردازد. تیری فرمو، رئیس جشنواره فیلم کن، پیش از این گفته بود که تلاش بسیاری کرد تا فیلم بلوند را در فهرست فیلم‌های سال 2022 این جشنواره قرار دهد، اما نتوانست با نتفلیکس به تفاهم برسد. نتفلیکس از سال 2017 تاکنون به دلیل قانون جشنواره فیلم کن مبنی بر اینکه همه فیلم‌های شرکت کننده باید در فرانسه اکران شوند، به کن بازنگشته است.

تریلر رسمی فیلم بلوند

اوتس، نویسنده رمان بلوند، این فیلم را به عنوان یک فیلم فمینیستی توصیف کرد که قصد دارد در دل مخاطبانِ امروزی خود جای باز کند؛ وی در مصاحبه با مجله ونتی فر فرانسه گفت: «رفتار جان اف. کندی با مرلین مونرو با رفتاری که بسیاری از مردان قدرتمند، به ویژه در واشنگتن دی سی، با همه خانم‌ها به جز همسرانشان داشتند و هنوز هم دارند، تفاوتی نداشت».

بلوند قرار است در تاریخ 6 مهر 1401 (28 سپتامبر 2022) توسط سرویس استریم نتفلیکس در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*