اولین تریلر فیلم اوپنهایمر

اولین تریلر فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان را تماشا کنید

انتظارها به پایان رسید و اولین تریلر فیلم اوپنهایمر – Oppenheimer جدیدترین اثر کریستوفر نولان در دسترس قرار گرفت؛ این تیزر جذاب را در ادامه تماشا کنید.

اولین تریلر فیلم اوپنهایمر مدتی قبل همراه با فیلم جواب منفی (Nope) در سالن‌های سینما به نمایش گذاشته شد و حال به صورت آنلاین نیز منتشر شده است.

اثر جدید نولان، سرگذشت جی رابرت اوپنهایمر را روایت می‌کند، دانشمندی که با لقب «پدر بمب اتم» شناخته می‌شود. او در جریان جنگ جهانی دوم، مسئول اصلی «پروژه‌ی منهتن» بود و اولین بمب اتم را برای ایالات متحده تولید کرد. اوپنهایمر بعدها به عنوان رئیس «کمیسیون انرژی اتمی ایالات متحده آمریکا» انتخاب شد اما به دلایل سیاسی کنار گذاشته شد تا سال‌های پایانی عمرش را در قالب یک استاد دانشگاه، به ترویج و توسعه‌ی دانش اختصاص دهد.

کیلیان مورفی بازیگر محبوب سریال پیکی بلایندرز، نقش اصلی را ایفا می‌کند، مورفی تا پیش از این در سه‌گانه‌ی شوالیه تاریکی، سرآغاز و دانکرک با نولان همکاری داشته است. در کنار او، ستارگان دیگری همچون امیلی بلانت، مت دیمون ، فلورنس پیو، رامی مالک، بنی سفدی، جاش هارتنت و رابرت داونی جونیور حضور دارند. تیم بازیگری فیلم کم‌نظیر است و می‌توان انتظار داشت که حتی افرادی که به آثار زندگی‌نامه‌ای و درام علاقه ندارند را هم جذب کند.

اولین تریلر فیلم اوپنهایمر

اقتباسی از رمان «پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر»، نوشته‌ی کای بِرد و مارتین شروین، پیش‌بینی می‌شود که نولان با دوازدهمین ساخته‌اش بتواند حضور پررنگی در فصل جوایز داشته باشد.

این فیلم قرار است تاریخ «21 ژوئیه 2023» (30 تیر 1402) روی پرده برود و با توجه به قرارداد نولان با شرکت یونیورسال، قرار است فقط در سالن‌های سینمایی به نمایش درآید و خبری از اکران دیجیتالی نخواهد بود. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این اثر، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*