ماهواره شوالیه سیاه

جدیدترین ویدیو از ماهواره شوالیه سیاه؛ فضاپیمایی در مدار زمین که متعلق به انسان‌ها نیست!

گفته می‌شود ماهواره شوالیه سیاه از 13 هزار سال قبل در حال چرخش به دور زمین بوده و واضح است که ساخته دست بشر نیست.

شوالیه سیاه یک جسم ماهواره مانند و در حال چرخش به دور زمین است که دانشمندان و نظریه‌پردازان توطئه، حکایات زیادی در وصف آن گفته‌اند. پیش از پرداختن به این حکایت‌ها، تازه‌ترین ویدیوی منتشر شده از آن را تماشا کنید.

ظاهرا نخستین بار، نیکولا تسلا بود که در سال 1889 هنگام انجام آزمایش‌های رادیویی، به طور اتفاقی به وجود آن پی برد. بعدها یک برنامه‌ساز رادیویی آماتور به نام یورگن هالز، آن را کشف کرد (نروژ، سال 1928).

جالب اینکه به ادعای یوفولوژیست، دونالد کیهو، نیروی هوایی آمریکا در سال 1954 دو ماهواره در حال چرخش به دور زمین را شناسایی کرد. اما در آن دوران، هیچ کشوری از فناوری لازم برای فرستادن ماهواره‌ها به مدار زمین برخوردار نبود.

نشریه تایم هم در سال 1960 گزارش داد نیروی دریایی آمریکا، شی عجیبی را کشف کرده که تصور می‌شد متعلق به اتحاد جماهیر شوروی است؛ اما بعدا گفته شد که ماهواره Discover VIII نیروی هوایی آمریکا بوده است.

هر وقت چنین اخباری منتشر می‌شد، نظریه پردازان توطئه از ماهواره شوالیه سیاه نام می‌بردند و آن را متعلق به آدم فضایی‌ها می‌دانستند. حتی فضانورد، گوردون کوپر نیز در سال 1963 مواجهه با یک یوفو را گزارش کرد و باز هم نام شوالیه سیاه بر سر زبان‌ها افتاد.

اما چه کسی بود که پیشینه چرخش آن در مدار زمین را به 13 هزار سال قبل نسبت داد؟ دانکن لونان در سال 1973، پژواک‌های رادیویی دریافت شده توسط یورگن هالز را بررسی و این تئوری را مطرح کرد.

البته با وجود تمام این ادعاها، در بیشتر مجامع علمی آن را بقایای یک جرم فضایی می‌دانند؛ نه تکنولوژی فرازمینی‌ها!

برای آشنایی کامل و مشاهده تصاویر و ویدیوهای بیشتر از ماهواره شوالیه سیاه، حتما مطلب زیر را مطالعه کنید:

ماهواره شوالیه سیاه؛ فضاپیمایی در مدار زمین که ساخته دست بشر نیست!