گلکسی واچ 4

رندرهای لو رفته از گلکسی واچ 5 سامسونگ، طراحی بدنه آن را به رخ می‌کشد

رندرهای جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 سامسونگ لو رفت. در این تصاویر تغییرات طراحی بدنه و تنوع جدید رنگی را می‌توان مشاهده کرد.

طی روزهای گذشته، شایعات فراوانی در مورد گلکسی واچ 5، ساعت هوشمند آینده سامسونگ منتشر شده و اکنون نیز لو رفتن رندرهای این گجت، چشم‌انداز بهتری از طراحی آن را به نشان می‌دهد.

این رندرها از طراحی و تنوع رنگ هر دو سری گلکسی واچ 5 و 5 پرو، پیش از رونمایی پرده برداشته‌اند. این افشا با تصاویری که پیش‌تر منتشر شده بود، مطاقبت دارد و علاوه بر آن، زوایای جدید از این ساعت هوشمند را نشان می‌دهند. در حالی‌که طراحی کلی Galaxy Watch 5 در مقایسه با نسل پیشین، تغییر چندانی نداشته، اما چند اصلاح جزئی را می‌توان مشاهده کرد.

رندر گلکسی واچ 5

مشخصات و جزئیات گلکسی واچ 5

به‌نظر می‌رسد که مدل پرو، دست‌کم در دو رنگ مشکی و خاکستری و نسخه استاندارد نیز در رنگ‌های مشکی، صورتی-طلایی و بنفش Bora که در گوشی گلکسی اس 22 نیز قابل انتخاب است، عرضه خواهند شد.

ساعت‌های هوشمند جدید، طبق آخرین شایعات کم و بیش در محدوده قیمتی نسل کنونی خواهند بود، هم‌چنین ظاهرا نسخه پرو که سال گذشته تحت عنوان «کلاسیک» عرضه شده بود، از لحاظ باتری تقویت شده است.

رندرهای جدید گلکسی واچ 5، هم‌چنین نشان می‌دهند که قاب چرخشی نسخه پیشین در این نسل حذف شده که در مورد جایگزینی آن ابهاماتی را ایجاد کرده است. به گفته سامسونگ، این شرکت قصد دارد در تاریخ 10 آگوست، طی رویدادی از محصولات جدید خود رونمایی کند که به احتمال زیاد، سری گلکسی واچ 5 نیز در خلال آن معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*