آپدیت ناتینگ فون ۱

آپدیت ناتینگ فون ۱ با تغییراتی فراوان منتشر شد

آپدیت جدید گوشی ناتینگ فون ۱ – Nothing Phone 1 با تغییراتی در بخش طراحی رابط کاربری، رفع باگ‌ها و پیشرفت عملکرد سیستم منتشر شد.

کمپانی ناتینگ، آپدیت نرم افزاری گوشی ناتینگ فون ۱ را به نسخه ۱.۱.۲ ارتقا داد. این یک بروزرسانی کوچک است، ولی تغییرات مفید و مهمی را به گوشی اضافه می‌کند.

تغییرات ناتینگ فون ۱ پس از آپدیت

یکی از این تغییرات مربوط به قابلیت نمایشگر همیشه روشن است که اکنون طبق یک برنامه زمانی سفارشی روشن خواهد شد. این یعنی نمایشگر همیشه روشن در انتهای شب که به خواب می‌روید، به صورت خودکار خاموش خواهد شد. البته کاربر می‌تواند همچنان این ویژگی را به صورت دستی تغییر دهد، اما رفتار برنامه به صورت پیش‌فرض تغییر کرده است.

این بروزرسانی همچنین گزینه‌ای را برای ظاهر شدن آیکون اثر انگشت هنگام خاموش بودن نمایشگر گوشی و تکان دادن آن به آرامی ارائه می‌کند. با این حال بنا به دلایلی که نمی‌دانیم، این گزینه در نسخه‌ای از گوشی ناتینگ فون ۱ که در دست ما است، پس از آپدیت اضافه نشده است. خود حسگر اثر انگشت هم پس از بروزرسانی سرعت بالاتری به خود می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

گوشی ناتینگ فون ۱ هنوز از راه نرسیده به مشکل خورد

آپدیت جدید گوشی Nothing Phone (1) باعث بهبود عملکرد شارژ و سازگاری با شارژرهای متفرقه می‌شود. البته مشخص نیست منظور از شارژرهای متفرقه دقیقاً چه شارژرهایی با چه ولتاژهایی است؛ به همین خاطر منتظر بررسی‌های بیشتری در این مورد خواهیم ماند.

این بروزرسانی همچنین مشکل کدک بلوتوث را هم برطرف می‌کند. البته این مشکل در برخی از نسخه‌ها وجود داشته و شامل تمام نسخه‌های تولید شده نمی‌شود. علاوه بر این برخی از جزئیات رابط کاربری بهینه شده و برخی از باگ‌ها را برطرف کرده و همچنین باعث پایداری بهتر سیستم می‌شود.

همه‌ی این‌ها به کنار، متأسفانه هنوز برخی از مشکلات گوشی پابرجا است. هنوز مشکل کیفیت صدا وجود دارد و تشخیص چهره غیرقابل اتکا بوده و هیچ تغییری نکرده است. به جز این موارد گوشی از نظر نرم افزاری کاملاً پایدار است و امیدواریم با بروزرسانی‌های زود هنگام، تمام مشکلات آن برطرف شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*