لندرور دیفندر کلاسیک

لندرور دیفندر کلاسیک معرفی شد؛ بازگشت پادشاه آفرودرهای جهان در تعداد محدود و قیمت عجیب

لندرور دیفندر کلاسیک معرفی شد. پادشاه آفرودرهای جهان در تعداد محدود و با قیمت عجیب به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

لندرور دیفندر کلاسیک ورکس V8 ترافی 2 توسط بخش کلاسیک لندرور معرفی شد. این آفرودر افسانه‌ای بر پایه مدل‌های سال 2012 تا 2016 ساخته شده و قرار است در سه نوع کلاس بدنه و فقط در تعداد 25 دستگاه به بازار عرضه شود. همچنین قیمت هر نسخه نیز حدود 225 هزار یورو خواهد بود.

مشخصات لندرور دیفندر کلاسیک

لندرور دیفندر کلاسیک

لندرور دیفندر کلاسیک به ترمزهای قوی‌تر، فرمان و سیستم تعلیق ارتقا پیدا کرده مجهز شده است. البته طراحان تمام این تغییرات را به شکل دستی اعمال کردند. مشتریان می‌توانند نسخه‌های محدود این خودرو را با قیمت حدود 225 هزار یورو در مدل‌های 90، 110 و 110 پیکاپ دو کابین خریداری کنند.

لندرور دیفندر کلاسیک

طبق اعلام شرکت سازنده، این شاسی بلند آفرودی افسانه‌ای در مدل‌های بدنه 90 و 110 فقط در تعداد 20 دستگاه و در مدل پیکاپ دو کابین نیز فقط در تعداد 5 دستگاه تولید خواهد شد.

لندرور دیفندر کلاسیک

این آفرودر کلاسیک به یک موتور 5 لیتری V8 مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 399 اسب بخار و گشتاور 513 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

لندرور دیفندر کلاسیک

طراحان برای بخش طراحی بیرونی لندرور دیفندر کلاسیک از تم طراحی استتار سیاه و سفید به همراه رینگ‌های 18 اینچی مشکی براق استفاده کردند که باعث شده این خودرو نسبت به قبل جذاب‌تر به نظر برسد.

land rover classic defender

از سایر عناصر طراحی نمای بیرونی این آفرودر می‌توان به نوار روشنایی LED به طول 1.2 متر، کاپوت مشکی ساتن برای کاهش تابش، وینچ و محافظ صخره اشاره کرد. طبق اعلام سازنده، این خودرو از داخل رودی با عمق 500 میلی‌متری به راحتی عبور خواهد کرد.

land rover classic defender

در داخل لندرور دیفندر کلاسیک نیز طراحان با استفاده از صندلی‌های چرمی سیاه و سفید با دوخت متضاد به همراه چرم برای بخش‌ رودری‌ها، داشبورد، تودوزی و روکش‌های سقف توانستند نمای جذابی را به وجود آورند. از سایر امکانات این خودرو نیز می‌توان به سیستم سرگرمی و اطلاعاتی به همراه اتصال ماهواره‌ای و موبایل اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*