پیکاپ 6 چرخ تویوتا هایلوکس AT44

تویوتا هایلوکس AT44، یک هیولای برفی 6 چرخ است + ویدیو

پیکاپ تویوتا هایلوکس AT44 با 6 چرخ و سایر قابلیت‌های چشمگیر، به جنگ مسیرهای سخت برفی می‌رود. در ادامه شاهد مشخصات و ویدیویی از آن باشید.

شرکت ایسلندی «آرکتیک تراکس» (Artic Trucks) که به تیون و تجهیز خودروها برای شرایط چالش‌برانگیز شهرت دارد، از نسخه ویژه‌ای از تویوتا هایلوکس رونمایی کرده است. تویوتا هایلوکس AT44 6×6 که نام آن ترکیبی از مخفف نام آرکتیک تراکس و تایرهای به کار رفته برای آن است، به جای 4 چرخ و 2 محور از 6 چرخ و 3 محور بهره می‌برد. پیش از ارائه توضیحات درباره این پیکاپ، ویدیویی از آن را مشاهده می‌کنید که اخیراً کانال یوتیوبی Barcroft Cars منتشر کرده است.

تویوتا هایلوکس AT44، جنگجویی واقعی در مسیرهای برفی

آرکتیک تراکس برای ساخت این نسخه ویژه، ابتدا تمام قطعات هایلوکس را پیاده کرده است. حدود 80 درصد فریم با مواد مستحکم‌تری جایگزین شده و 20 درصد دیگر به طور کامل از اول ساخته شده است تا بر استحکام شاسی افزوده شود و همچنین این پیکاپ شخصیت خاصی را به خود بگیرد. تیم آرکتیک تراکس تقریباً 500 ساعت روی این پیکاپ کار کرده است و از جمله اقدامات آن می‌توان به تقویت سیستم تعلیق و بهبود مرکز ثقل اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید، مرکز ثقل خودرو هرچه پایین‌تر باشد، برای عملکرد آفرود آن بهتر خواهد بود.

پیکاپ 6 چرخ تویوتا هایلوکس AT44

تویوتا هایلوکس AT44 مجهز به یک پیشرانه دیزل 3 لیتری است که برای مصرف سوخت جت دستخوش تغییراتی شده است. از این رو، سوخت در دمای بسیار پایین منفی 43 درجه سانتی‌گراد هم یخ نخواهد زد و همچنان قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر این، شعاع حرکتی این پیکاپ ژاپنی هم افزایش پیدا کرده است. این نسخه هایلوکس باک 750 لیتری دارد درحالی که خود این پیکاپ می‌تواند تا 1400 لیتر بشکه سوخت را حمل کند. ضمناً برای این نسخه تایرهای 44 اینچی با کناره‌های نرم در نظر گرفته شده است تا انعطاف بیشتری داشته باشند.

دلیل اینکه آرکتیک تراکس به تویوتا هایلوکس AT44 یک محور دیگر هم اضافه کرده، این است که خودرو با 6 چرخ کشش و شناوری بیشتری را ارائه می‌دهد. گذشته از این، می‌تواند بار بیشتری را حمل کند و در شیب‌های تندتری حرکت کند. این شرکت ایسلندی در وب‌سایت رسمی خود قیمت این محصول جدید را مشخص نکرده ولی با توجه به ویدیوی کانال Barcroft Cars قیمت آن 275 هزار دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*