ایلان ماسک و دوج کوین

خالق دوج کوین: دیگر علاقه‌ای به ایلان ماسک ندارم!

خالق یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار ارزدیجیتال، دوج کوین، با انتشار توییتی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که دیگر علاقه‌ای به ایلان ماسک، مدیرعامل و مهندس ارشد تسلا موتورز، ندارد!

پس از اینکه میان توییتر و ایلان ماسک معامله‌ای صورت نگرفت و نشد که این شبکه اجتماعی پرطرفدار توسط ماسک خریداری شود، بسیاری از سایت‌های اینترنتی اقدام به انتشار مطالب گوناگونی راجع به ایلان ماسک کردند که بیشتر سعی بر تخریب وی داشته‌اند؛ حالا به واسطه این مطالب بد، خالق میم کوین محبوب بازار ارزهای دیجیتال در جدیدترین توییت خود ایلان ماسک، حامی همیشگی دوج کوین، را مورد هدف قرار دارد و به طعنه نوشت که دیگر علاقه‌ای به این کارآفرین ندارد زیرا رسانه‌ها راجع به وی چیزهای بدی می‌گویند!

یکی از اکانت‌های توییتر با نام Whole Mars Catalog که بیش از صد هزار دنبال‌کننده داشته و درمورد خودروهای الکتریکی اقدام به انتشار مطالب می‌کند، با انتشار توییتی اعلام کرد که در حال نوشتن مقاله‌ای راجع به افرادی‌ست که به خاطر علاقه‌اشان به ایلان ماسک اقدام به خرید تسلا می‌کنند. این اکانت در توییت خود به صورت دقیق مشخص نکرد که منظور وی از تسلا، سهام شرکت تسلا موتورز بوده یا خودرو الکتریکی محصول این شرکت.

بیلی مارکوس، خالق دوج کوین که با نام شیب توشی ناکاماتو در توییتر فعالیت دارد، در پاسخ به توییت بالا و خود ایلان ماسک نوشت:

من قبلاً ایلان ماسک را دوست داشتم، اما ناگهان رسانه‌ها شروع به گفتن چیزهای بد راجع به وی کردند و دوست نداشتن او رایج شد، بنابراین برای اینکه بتونم نزد مردم اعتبار خودم را حفظ کنم، مجبورم من هم ایلان ماسک را دوست نداشته باشم.

ایلان ماسک بلافاصله با صفحه شخصی خود وارد این بحث شد و نظر خود را در مورد وضعیت بیان کرد و اظهار داشت که رسانه‌ها سوگیری منفی شدیدی دارند و بیشتر برای گرفتن بازدید و جلب توجه کاربران فعالیت می‌کنند. او همچنین گفت:« متأسفانه، من کلیک و بازدید زیادی دارم».

ایلان ماسک معتقد است که این داستان تکراری بوده و قبلاً نیز آن را تجربه کرده و یک چرخه دارد، به محض اینکه کاربران دیگر اهمیتی به مطالب منفی راجع به وی ندهند و این دسته از مطالب بازدیدی نداشته باشد، نفرت رسانه‌ای که هم اکنون در مورد او وجود دارد پایان خواهد یافت.

دعوای توییتر و ایلان ماسک

همانطور که اشاره شد، تمام هجمه‌هایی که توسط سایت‌های خبری به ایلان ماسک وارد می‌شود پس از آن آغاز شد که او با توییتر در مورد درصد کاربران واقعی این پلتفرم دچار اختلاف شد. پیش از این، توییتر جلسه دادگاهی را آغاز کرد و با تنظیم شکایتی از مدیرعامل تسلا خواست که این پلتفرم را به قیمت 43 میلیارد دلار یا 54.20 دلار در ازای هر سهم خریداری کند.

پس از تاریخ هشت جولای، ایلان ماسک اعلام کرد که دیگر قصد خرید این شبکه اجتماعی را ندارد اظهار داشت که توییتر با اشتراک درصد اکانت هرزنامه در این پلتفرم و اخراج کارمندان عالی رتبه موافقت نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*