سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک

نتیجه تست سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک در آمریکا، شگفت انگیز است

نتیجه تست سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک در آمریکا کاربران را شگفت‌زده کرد. سرعت دانلود اینترنت استارلینک با به روزرسانی سیستم عامل به میزان چشمگیری افزایش یافت.

اینترنت ماهواره ای استارلینک یکی از پروژه‌های بزرگ ایلان ماسک برای ارائه اینترنت پرسرعت در تمام نقاط این سیاره است. این اینترنت از زمانی که راه‌اندازی شد تا به امروز با سرعت فوق‌العاده خود توانسته کاربران را شگفت‌زده کند. در همین راستا به تازگی صدها کاربر اینترنت استارلینک نتایج تست سرعت خود را منتشر کردند که از افزایش چشمگیر سرعت دانلود استارلینک در آمریکا حکایت داشت.

افزایش سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک

استارلینک با استفاده از ماهواره های مدار پایین زمین سرویس اینترنتی خود را به کاربران ارائه می‌دهد و در حال حاضر صدها هزار کاربر از خدمات آن استفاده می‌کنند. در حال حاضر استارلینک در بسیاری از کشورهایی که به کاربران خود خدمات اینترنتی ارائه می‌دهد، عملکرد بهتری از ارا‌ئه‌دهندگان اینترنت پهن باند دارد.

به تازگی سرعت دانلود اینترنت استارلینک در آمریکا به دلیل ارسال فضاپیماهای جدیدی که توسط موشک فالکون 9 اسپیس ایکس به مدار زمین ارسال شده، به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده و کاربران آمریکایی را شگفت‌زده کرده است.

در همین راستا کاربران اینترنت ماهواره ای استارلینک به تازگی نتایج تست‌های سرعت دانلود خود را در شبکه اجتماعی Reddit منتشر کردند که نشان می‌دهد سرعت دانلود آنها به آسانی از 200 مگابیت بر ثانیه نیز فراتر رفته است. یک کاربر با نام Parrot-Dude تصویری از تست سرعت اینترنت خود را منتشر کرد که طبق آن توانسته بود به سرعت دانلود 288 مگابیت بر ثانیه دست پیدا کند.

اینترنت ماهواره ای استارلینک

علاوه بر این Parrot-Dude، کاربر دیگری با نام nicknamethomas نتیجه تست سرعت با اپلیکیشن Ookla را منتشر کرد که نشان می‌داد او نیز توانسته به سرعت 283 مگابیت بر ثانیه دست یابد. طبق گفته این کاربر، وی این تست سرعت‌ها را در منطقه شمال نیویورک انجام داده و بعد از ارتقای سیستم عامل استارلینک سرعت اینترنت آن به میزان چشمگیری افزایش یافته است.‌

یک کاربر دیگر از آمریکای شمالی نیز اعلام کرد به دلیل به‌روزرسانی سیستم عامل استارلینک، سرعت دانلود و آپلود آن به میزان زیادی افزایش پیدا کرده و در حال حاضر سرعت دانلود آن 250 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن 20 مگابیت بر ثانیه است.

کاربر دیگری با نام PositiveSplit6483 با انتشار نتایج تست سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک اعلام کرد توانسته به سرعت دانلود 243 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 32 مگابیت بر ثانیه دست پیدا کند. یک کاربر از جنوب جورجیا هم در ساعات غیر اوج مصرف به سرعت 200 مگابیت بر ثانیه و در ساعات اوج مصرف به سرعت 80 مگابیت بر ثانیه دست یافته بود.

بیشترین سرعت دانلود با اینترنت استارلینک توسط کاربری در شهر وایومینگ ثبت شده است که این کاربر موفق شد در زمان غیر اوج مصرف به سرعت 311 مگابیت بر ثانیه دست پیدا کند که رقم خارق‌العاده‌ای است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*