تست مقاومت شیائومی 12 اس اولترا

تست مقاومت شیائومی 12 اس اولترا را در این ویدیو تماشا کنید

در این مطلب می‌توانید ویدیوی تست مقاومت شیائومی 12 اس اولترا – Xiaomi 12s Ultra در برابر خط و خش، خم شدن و حرارت را ببینید.

تقریبا یک ماه پیش و پس از انتشار شایعات و اخبار گوناگون، سرانجام کمپانی چینی شیائومی از گوشی پرچمدار و قدرتمند خود با نام شیائومی 12 اس اولترا رونمایی کرد. Xiaomi 12s Ultra را باید یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین پرچمداران سال 2022 و همچنین قدرتمندترین گوشی شیائومی تاکنون بدانیم. این گوشی علاوه بر برخورداری از بهترین سخت افزار موجود از جمله تراشه جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، از دوربین جدید IMX989 سونی با ابعاد 1 اینچی بهره می‌برد که آن را به چشم‌گیرترین دوربین در بین گوشی های هوشمند تبدیل کرده است.

اما در این مطلب قصد نداریم خیلی درباره ویژگی‌ها، مشخصات و امکانات شیائومی 12 اس اولترا صحبت کنیم؛ بلکه می‌خواهیم به تست مقاومت شیائومی 12 اس اولترا بپردازیم تا ببیینیم این گوشی قدرتمند و جذاب در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر چقدر مقاوم است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

ویدیوی تست مقاومت شیائومی 12 اس اولترا

در این ویدیو ابتدا گوشی Xiaomi 12s Ultra جعبه‌گشایی می‌شود و نگاهی به اجزای درون جعبه و همچنین طراحی خود گوشی می‌اندازیم. سپس به سراغ تست مقاومت گوشی می‌رویم. اول از همه مقاومت نمایشگر در برابر خط و خش سنجیده می‌شود. نمایشگر شیائومی 12 اس اولترا از جنس شیشه حرارت‌دیده ساخته شده است. فریم این گوشی و همچنین دکمه‌های آن نیز از جنس فلز هستند. اما پنل پشتی طراحی متفاوت و منحصربه‌فردی دارد و پوشش سیلیکونی چرم‌مانندی را در این بخش می‌بینیم. دوربین‌ها هم در یک قاب دایره‌ای بسیار بزرگ با پوشش شیشه‌ای قرار گرفته‌اند.

در ادامه‌ی ویدیو هم مقاومت نمایشگر در برابر حرارت و همچنین دوام آن در برابر خم شدن سنجیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*