پدر ایلان ماسک

حتی پدر ایلان ماسک هم از او دل خوشی ندارد!

به تازگی صحبت‌های جدیدی از پدر ایلان ماسک منتشر شده که نشان می‌دهد حتی او هم دل خوشی از این چهره شناخته شده ندارد! ظاهرا پدر ایلان، از پسر دیگرش بیشتر از ایلان ماسک راضی است!

فقط کارمندان ایلان ماسک، دوستانش و همسران آن‌ها، کسانی که به خاطر او پول‌هایشان را در دنیای رمزارزها از دست دادند، هیئت مدیره توییتر و جانی دپ، هم‌بنیان‌گذار سابق گوگل و … از او ناراضی نیستند و حتی پدر ایلان ماسک هم خیلی از پسر معروفش راضی نیست!

پدر ایلان ماسک به تازگی با یک رادیو استرالیایی مصاحبه کرده است. او در این مصاحبه نسبتا بلند، درباره چیزهای زیادی صحبت کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، پسر پرحاشیه‌اش بود. زمانی که میزبان برنامه رادیویی استرالیایی درباره پسرش ایلان ماسک پرسید، او بدون هیچ درنگی گفت از او راضی نیست و برادرش کیمبال را به او ترجیح می‌دهد!

اولین دادگاه از توییتر

ارول ماسک 79 ساله، پدر ایلان ماسک است. او یک مصاحبه بیست دقیقه‌ای با برنامه کایل و جکی داشت. او در این مصاحبه انتقادات زیادی به پسرش داشت و حتی راجع به تصاویر منتشر شده از او نیز صحبت کرد. پدر ایلان گفت پس از دیدن تصاویر پسرش روی قایق، به او پیشنهاد داده تا از قرص‌های لاغری رژیم استفاده کند!

ایلان ماسک

تصویر فاش شده از ایلان ماسک

پدر ایلان ماسک دقیقا در این مصاحبه رادیویی چه گفت؟

مجری برنامه رادیویی استرالیایی از ارول ماسک پرسید:

پسر شما یک نابغه است. او ارزش بسیار زیادی دارد و چیزهای زیادی خلق کرده است. این را نمی‌شود کتمان کرد؛ آیا به او افتخار می‌کنید؟

هر پدری احتمالا در پاسخ به چنین سوالی می‌گفت به پسرش افتخار می‌کند اما پدر ایلان با سنگ دلی کامل، در پاسخ به این سوال گفت:

نه! می‌دونی، خانواده ما برای مدت‌ها مشغول انجام کارهای مختلف بوده و ما یک روزه انجام این کارها را شروع نکردیم (یک روزه به موفقیت نرسیدیم).

ایلان بزرگ‌ترین فرزند ایلان ماسک از اولین همسرش، می ماسک است. حاصل ازدواج این دو نفر در کنار ایلان، یک دختر به نام توسکا و یک پسر به نام کیمبال بوده است. جالب است بدانید با وجود نظرات منفی پدر ایلان درباره فرزند میلیاردرش، درباره توسکا و کیبمال نظرات به شدت مثبتی دارد. او این دو فرزندش را به عنوان «غرور و شادی» زندگی‌اش می‌شناسد.

وقتی ارول ماسک پسر آشپزش را به پسر میلیاردرش ترجیح می‌دهد!

شاید برخی تصور کنند کیمبال یک مرد خانواده سنتی است اما بهتر است بدانید او یک آشپز معروف و صاحب رستوران‌های زنجیره‌ای است. این پسر 49 ساله ارول ماسک (پدر ایلان)، چیزی حدود 700 میلیون دلار دارایی خالص دارد. دارایی خالص ایلان ماسک، چیزی حدود 271.2 میلیارد دلار است. ایلان پول‌دارترین فرد جهان است اما برادرش کیمبال که محبوب پدرش است، حتی در لیست‌های ایالتی پولدارترین‌ها هم حاضر نیست. در کنار ایلان، کیمبال و توسکا، پدر ایلان ماسک پنج فرزند دیگر نیز از دیگر همسرانش دارد.

برادر ایلان ماسک

برادر رستوران‌دار ایلان ماسک

پدر ایلان ماسک با این که خیلی به پسرش افتخار نمی‌کند اما در موضوعاتی با او اتفاق نظر دارد. یکی از این موضوعات، عقب بودن ایلان ماسک از برنامه‌هایش است. ظاهرا ایلان ماسک باور دارد پنچ سالی از برنامه‌هایش عقب است و ارول ماسک نیز این موضوع را قبول دارد.

ارول ماسک با همه مشکلاتی که با پسر بزرگش دارد، همچنان نگران او آینده‌اش است!

ارول در ادامه صحبت‌هایش اعلام کرد نگرانی‌هایی درباره نه فرزند ایلان ماسک که از چهار مادر مختلف هستند نیز دارد. او باور دارد ایلان ماسک (که ظاهرا همین حالا هم مجرد است) کسی را پیدا نمی‌کند که حاضر باشد کار و زندگی‌اش را رها کند تا با او باشد.

او گفت: «نگران ایلان هستم؛ او انسان‌ها را دوست دارد؛ او انسانیت را دوست دارد.» البته این نگرانی‌ها خیلی هم بی‌جا نیستند. ایلان مدت‌ها است درگیر دردسرهای بزرگ شده و اخباری که در ماه‌های اخیر درباره او منتشر شده‌اند، به هیچ وجه خوشحال‌کننده نیستند.

بنتلی، رولز رویس و مرسدس بنز؛ خبری از تسلا در پارکینگ پدر ایلان ماسک نیست!

یکی دیگر از سوال‌های جنجالی برنامه رادیویی استرالیایی از پدر ایلان، درباره خودروهایی بود که مالکشان است. پدر ایلان ماسک در زندگی‌اش مشاغل پول‌ساز زیادی داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به استخراج زمرد، ساخت و ساز و … اشاره کرد. او در جواب به سوالی که درباره خودروهایش پرسیده شد اعلام کرد ترجیح می‌دهد از خودروهای گران‌قیمت رولز رویس، بنتلی و مرسدس بنز استفاده کند و هیچ وقت از خودروهای شرکت تسلا استفاده نکرده است.

در نهایت بهتر است بدانید رابطه ایلان ماسک و پدرش از ابتدا هم خیلی خوب نبود. ایلان در گذشته اعلام کرده بود خیلی از پدرش خوشش نمی‌آید و او هر گناهی که فکرش را بکنید کرده است!

در گجت نیوز بخوانید: ایلان ماسک هرگونه رابطه عاطفی با همسر سابق موسس گوگل را رد کرد

نظر شما درباره صحبت‌های پدر ایلان ماسک چیست؟ اگر شما پدر ایلان بودید، چه نظری راجع به او داشتید؟ در بخش نظرات، همراه گجت نیوز باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*