نهنگ بیت کوین

نهنگ بزرگ بیت کوین با خرید 3 میلیارد دلاری به رتبه سوم صعود کرد

در حالی بازار ارزهای دیجیتال همچنان در بحران قرار دارد و بیت کوین در محدوده زیر 23000 دلار معامله می‌شود، سر و کله یک نهنگ بیت کوین جدید در اکوسیستم ارزهای دیجیتال پیدا شد.

در بازار ارزهای دیجیتال نهنگ‌های زیادی وجود دارند که اقداماتشان در رفتار بسیاری از معامله‌گران تأثیرگذار بوده و در چند روز گذشته سر و کله یک نهنگ جدید بیت کوین پیدا شده که اسباب شگفتی فعالان حوزه ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. این نهنگ جدید بدون هیچ درنگی اولین خریدهای هنگفت خود را در ماه ژوئیه انجام داد و اکنون حدود سه میلیارد دلار بیت کوین در والت خود دارد.

این نهنگ بیت کوین جدید که همچنان برای جامعه ارزهای دیجیتال ناشناس باقی مانده است، در چند هفته اخیر پدیدار گشته و اولین خرید در تاریخ 15 ژوئیه 2022 انجام داد؛ سپس تنها سه روز به طول انجامید تا این نهنگ مرموز اقدام به خرید دیگر کند و در تاریخ 19 ژوئیه 2022 تعداد 15499 بیت کوین به ارزش 345.9 میلیون دلار خریداری کرد. از آن زمان به بعد، خریدهای این نهنگ بیت کوین بیشتر شد تا اینکه در تاریخ 20 ژوئیه تعداد 45499 به ارزش 1.06 میلیارد دلار خریداری کرد.

در نهایت در تاریخ 21 ژوئیه طبق داده‌های سایت بیت اینفو چارتز، این نهنگ بیت کوین اقدام به خرید تعداد 71879 بیت کوین به ارزش 1.64 میلیارد دلار کرد و همه را به والت خود انتقال داد.

با این خریدهای متوالی، نهنگ بیت کوین جدید به جایگاه سوم لیست والت‌هایی با بیشترین بیت کوین موجود در بیت اینفو چارتز رسیده است. در حال حاضر، این نهنگ جدید مالک 0.70 درصد بیت کوین در گردش است. موجودی کلی این کیف پول اکنون 131883 بیت کوین به ارزش 3.06 میلیارد دلار است.

طبق داده‌هایی که در سایت بیت اینفو چارتز نمایش داده شده، تنها پنج آدرس والت وجود دارد که موجودی بیت کوین آنها بالاتر از صد هزار بیت کوین است؛ رتبه اول این لیست متعلق به والتی است که 252297 بیت کوین به ارزش 5.86 میلیارد دلار موجودی دارد که کولد والت – Cold Wallet صرافی بایننس است، والت رتبه دوم نیز کولد والت صرافی بیتیفینکس بوده که موجودی بیت کوین آن 168010 بیت کوین به ارزش 3.89 میلیارد دلار است.

در حال حاضر، هؤیت این نهنگ بیت کوین جدید ناشناس باقی مانده و از مأهیت فعالیت وی هیچ سرنخی وجود ندارد. این والت چه متعلق به یک فرد یا یک نهاد باشد، بدون شک در افزایش قیمت بیت کوین طی چند هفته اخیر که محدوده مقاومتی 24000 دلار را پشت‌سر گذاشت، نقش بسزایی داشته است. بسیاری از کارشناسان یک روند صعودی را برای بیت کوین در ماه‌های آینده پیشبینی کرده‌اند که می‌تواند صاحب این والت را سود هنگفتی همراه کند.

نهنگ‌ها در بازار ارزهای دیجیتال همچنان فعال هستند

در حالی که بسیاری از مؤسسات همچنان از بازار ارزهای دیجیتال دور باقی مانده‌اند، اما بسیاری از نهنگ‌ها همچنان در بازار فعال بوده و با خریدهای بزرگ خود به اندوخته‌های والتشان می‌افزایند. در حالی که نهنگ‌های بیت کوین چنین خریدهایی را انجام می‌دهند، اما همچنان قیمت‌ها آنچنان تحت تأثیر خرید نهنگ‌ها قرار نگرفته‌اند و با رشدهای ناچیزی همراه می‌شوند.

هم اکنون در هنگام نگارش این مطلب، بیت کوین با قیمت 23146 در معامله می‌شود که همچنان حدود 65 درصد از بالاترین قیمت خود که در ماه نوامبر 2021 به آن رسیده بود کمتر است.

رفع مسئولیت

سرمایه گذاری در تمام بازارها، از بورس و فلزات گرانبها مثل طلا گرفته تا ارزهای دیجیتال همراه با ریسک است. این مطلب به هیچ عنوان به معنی توصیه گجت نیوز به سرمایه گذاری نیست و شما باید بعد از تحقیقات کافی و با مسئولیت شخصی اقدام به سرمایه گذاری کنید. موارد مندرج در این مقاله، صرفا نتیجه تحقیق و تحلیل بازار بوده و نویسنده و وب سایت گجت نیوز هیچگونه مسئولیتی در قبال سرمایه گذاری افراد و سود و زیان احتمالی آنها، به عهده ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*