ورود سرمایه به بازار

بازا ارز دیجیتال شاهد پنجمین هفته متوالی از بزرگترین ورود سرمایه در سال 2022 است

هفته گذشته برای پنجمین هفته متوالی بازار ارزهای دیجیتال با بزرگترین ورود سرمایه به بازار همراه بود که از این نظر ماه ژوئیه را به بهترین ماه سال جاری میلادی تبدیل می‌کند.

بر اساس گزارشی که اخیراً توسط Coin Shares (یک شرکت سرمایه‌گذاری واقع در لندن) منتشر شده، این شرکت به نقطه عطف جدیدی از نظر ورود سرمایه دست یافته که ماه ژوئیه را به قوی‌ترین ماه‌ سال جاری در زمینه ورود سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند. در واقع ماه ژوئیه 474 میلیون دلار ورود سرمایه داشت که تقریباً توانست خروج سرمایه در ماه ژوئن که به مبلغ 481 میلیون دلار بوده است را اصلاح کند. این خبر توسط کالین وو، خبرنگار فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

در توییتی که توسط کالین وو منتشر شد آمده است:

کوین شیرز: سرمایه‌گذاری در محصولات دارایی‌های دیجیتال در هفته گذشته با 81 میلیون دلار ورود سرمایه همراه شد که حاکی از پنجمین هفته از بزرگترین ورود سرمایه به بازار به مبلغ 0.52 میلیارد دلار است. ماه ژوئیه قوی‌ترین مجموعه ورودی سرمایه ماهانه در سال جاری بود که مجموعاً 474 میلیون دلار است.

ورود سرمایه به بازار

توییت کالین وو مبنی بر ورود سرمایه به بازار به مبلغ 81 میلیون دلار در هفته گذشته

پنجمین هفته متوالی از بزرگترین ورود سرمایه به بازار

با 81 میلیون دلاری که در هفته گذشته توسط مؤسسات مالی در ارزهای دیجیتال و محصولات مبتنی بر آنها سرمایه‌گذاری شد، ارزهای دیجیتال شاهد پنجمین هفته متوالی از بزرگترین ورود سرمایه به بازار در سال جاری بود که در مجموع ورودی این پنج هفته به 0.53 میلیارد دلار می‌رسد و بر اساس گزارش هفتگی CoinShares، سهم ماه ژوئن از این مبلغ 474 میلیون دلار بوده است. این در مجموع 1.6 درصد از دارایی‌های تحت مدیریت شرکت است.

در میان صندوق‌های قابل معامله – Exchange-traded fund نیز بیشترین ورودی‌های هفتگی متعلق به صندوق‌های Purpose و ProShares بود که به ترتیب 60.3 میلیون دلار و 13.9 میلیون دلار ورودی سرمایه داشتند.

بیت کوین از نظر ورودی هفتگی در فهرست CoinShares پیشرو است. بر اساس این گزارش، هفته گذشته 84.8 میلیون دلار در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری شده است. اتریوم و سولانا با اختلاف زیاد و رقم 1.1 میلیون دلاری و 1.5 میلیون دلاری در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

 

کاهش قیمت بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین قیمت چند هفته اخیر

بزرگترین رمزارز بازار ارزهای دیجیتال، نتوانست روند صعودی خودش را حفظ کند و هم اکنون با حدود هشت درصد افت قیمت مواجه شده است. بیت کوین در آخر هفته گذشته به قیمت 24640 دلار رسیده بود، اما هم اکنون همزمان با نگارش این مطلب در قیمت 22752 دلار معامله می‌شود. رشد قیمتی که بیت کوین در آخر هفته داشت، بهترین عملکرد این رمزارز از اواسط ماه ژوئن بوده است.

در ماه ژوئیه بیت کوین حدود بیست و هفت درصد رشد قیمت داشته که بیشترین میزان از ماه اکتبر تاکنون بوده است. بر اساس گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شد، به عقیده برخی از کارشناسان، ماه آگوست که از همین امروز آغاز شده است ماه سختی برای بیت کوین خواهد بود.

در ماه نوامبر سال 2021 بود که بیت کوین توانست به قیمت 68789 دلار برسد که بالاترین قیمت ثبت شده برای این رمزارز است و هم اکنون در شصت و پنج درصد زیر این قیمت معامله می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*