شرایط فروش اقساطی چری آریزو 6 پرو

شرایط فروش اقساطی چری آریزو 6 پرو در مرداد ۱۴۰۱

شرایط فروش اقساطی چری آریزو 6 پرو در مرداد ۱۴۰۱ اعلام شد. مدیران خودرو قصد دارد فونیکس آریزو 6 پرو را به شکل فروش فوری اقساطی در مردادماه به بازار عرضه کند.

فونیکس آریزو 6 پرو به عنوان یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود که اخیرا شاهد رونمایی رسمی از آن بودیم. در همین راستا مدیران خودرو به عنوان عرضه‌کننده محصولات چری در بازار ایران قصد دارد فونیکس آریزو 6 پرو را به شکل فروش فوری اقساطی در مردادماه به بازار عرضه کند. در ادامه شرایط فروش فونیکس آریزو 6 پرو در مرداد ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش اقساطی چری آریزو 6 پرو – مرداد 1401

شرایط فروش اقساطی چری آریزو 6 پرو

مدیران خودرو در این طرح فروش برای آریزو 6 پرو قیمت نقدی 1 میلیارد و 60 میلیون تومان را در نظر گرفته است. مشتریان با پیش پرداخت 530 میلیون تومان در اقساط 36 ماه (هر قسط 20 میلیون و 439 هزار و 884 تومان) می‌توانند این سدان جدید بازار را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چینی هم میارید چینی خوب بیارید

    مفتش گران است

  2. مفته.آری ارواح عمه تان.طوری میگید یک میلیاردو ۶۰میلیون تومن انگاری دو قرونه. هفت پدر آدم در میاد تا توی این روزگار وانفسا شکم خودتو وخانواده روسیر کنی.بعد با افتخارمیگید ماهی ۲۰میلیون تومن ۳۶ قسط.

  3. اره پول مردمو بگیر ۴۵ روز کاری میشه ۶ ماه بعد دیگه جواب مشتری هم نمیدین شما که همه خودرو ها توقیف گمرک هست چطوری خودرو میفروشی از عید تیگو ۷ ثبت نام کردم تا امروز نتونستی بدی . اقا اگاه باشید مدیران خودرو کلاه برداری میکنه . به دولت بدهکار هست دولت هم اومده تمام خودرو های این شرکت را توقیف کرده ما که سوختیم شما نسوزید