شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور در مرداد 1401

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور در مرداد 1401 اعلام شد. مکث موتور در این طرح پیکاپ دو کابین کلوت را به صورت پیش فروش به بازار عرضه می‌کند.

پوریا عسگری، سرپرست فروش شرکت مکث موتور اعلام کرد از آنجایی که متقاضیان از طرح فروش 90 روزه با قیمت قطعی و پیش پرداخت 250 میلیون تومانی خودرو پیکاپ کلوت در تیرماه استقبال کردند، تصمیم بر آن شد تا پیکاپ کلوت دو کابین را در قالب طرح پیش فروش در مردادماه نیز به مشتریان عرضه کنیم. در ادامه جزئیات شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور در مرداد 1401 را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور –  مرداد 1401

سرپرست فروش شرکت مکث موتور در ادامه گفته‌های خود بیان کرد متقاضیان برای خرید پیکاپ کلوت می‌توانند به صورت حضوری به نمایندگان مجاز مکث موتور مراجعه کرده و با پرداخت مبلغ 250 میلیون تومان مراحل ثبت نام برای خرید این خودرو را انجام دهند. وی افزود پیکاپ کلوت در این طرح فروش در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک‌مدادی با موعد تحویل 90 روز کاری به فروش می‌رسد.

طبق گفته عسگری، تمام چک‌ها در زمان ثبت نام از متقاضیان دریافت خواهد شد. در ادامه جزئیات پرداخت‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • پیش پرداخت: 250 میلیون تومان
  • یک فقره چک به تاریخ 25 شهریور: 187میلیون تومان
  • زمان صدور دعوتنامه: 250 میلیون تومان
  • یک فقره چک به تاریخ 20 دی: 100میلیون تومان
  • یک فقره چک به تاریخ 20 بهمن: 100میلیون تومان
  • یک فقره چک به تاریخ 20 اسفند: 100میلیون تومان

گفتنی است پیکاپ کلوت دو دیفرانسیل از یک موتور 4.2 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به تمام چرخ‌ها را بر عهده دارد. از سایر ویژگی‌های فنی این خودرو می‌توان به کنترل پایداری الکتریکی، قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی، سیستم تعلیق کارآمد در جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چقدردلم میخاد یکیشو داشتم،،،بیست ساله بهش فکرمیکنم،،کائنات بسه دیگه ،یه فکری بکن

  2. ۳۰ هزار داار اهن پاره بیکیفیت میدین ” به مردم ‘ چقدر حامی های شما میگیرن” ‘اخر قیمتش ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون باید باشه ۷ یا ‘۸ هزارددلار