گوشی گلکسی A23 5G سامسونگ

گلکسی A23 5G سامسونگ در سکوت معرفی شد؛ نمایشگر 6.6 اینچی LCD و یک باتری بزرگ

گوشی گلکسی A23 5G سامسونگ با یک نمایشگر ۹۰ هرتزی، یک باتری بزرگ، اینترنت 5G و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد.

نسخه 5G گوشی گلکسی ای ۲۳ سامسونگ در سکوت خبری با برخی تغییرات نسبت به نسخه 4G آن رونمایی شد. یکی از قابل توجه‌ترین تغییرات گوشی گلکسی A23 5G سامسونگ، چیپست متفاوت آن است که امکان دسترسی به اینترنت 5G را فراهم می‌کند و نرخ رفرش نمایشگر را هم به ۹۰ هرتز افزایش می‌دهد. البته این مورد دوم هنوز توسط سامسونگ تأیید نشده است.

مشخصات فنی نسخه 5G گلکسی ای ۲۳

در اطلاعیه سامسونگ اسمی از چیپست قدرت‌بخش این گوشی برده نشده است، اما نتایج بنچمارک‌های گیک‌بنچ نشان می‌دهند که آن اسنپدراگون ۶۹۵ است؛ یک نسخه ارتقا یافته‌تر از اسنپدراگون ۶۹۰ با ۱۵ درصد عملکرد بهتر پردازنده مرکزی و ۳۰ درصد پردازشگر گرافیکی سریع‌تر است. اسنپدراگون ۶۹۵ در کنار اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد که قدرت‌بخش گوشی A23 4G بود. هر دو این تراشه‌ها از معماری ۶ نانومتری TSMC استفاده می‌کنند، اما سخت افزار ۶۹۵ چند نسل جدیدتر است. به طور مثال به جای هسته Kryo 265 از هسته‌های Kryo 660 استفاده می‌کند.

این گوشی با ۴، ۶ یا ۸ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود که می‌توانید با یک کارت میکرو اس‌دی آن را تا ۱ ترابایت هم افزایش دهید. و البته درست مثل نسخه 4G خود، این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری سفارشی OneUI 4.1 عرضه می‌شود.

در جلوی گلکسی A23 5G سامسونگ، یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس قرار گرفته است. در اندازه و رزولوشن این نمایشگر شبیه پنلی است که روی نسخه 4G هم قرار داشت، اما نرخ رفرش بالاتر ۹۰ هرتزی داشته و توسط گوریلا گلس ۵ از آن محافظت می‌شود. این پنل از نوع Infinity-V است، بدان معنا که یک بریدگی به شکل حرف V انگلیسی در بالای آن ایجاد شده تا از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی میزبانی کند.

گوشی گلکسی A23 5G سامسونگ

اما پشت گوشی بدون تغییر مانده است. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با لنز f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال تصویر در اینجا حضور دارد که یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو/تشخیص عمق ان را همراهی می‌کنند.

ظرفیت باتری گوشی ای ۲۳ فایوجی، ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و در حالی که سامسونگ اشاره‌ای به سرعت شارژ آن نداشته، اسناد FCC نشان می‌دهند که می‌تواند با توان ۲۵ واتی شارژ شود. ضمن اینکه نسخه 4G‌ این گوشی هم با همین توان شارژ می‌شد.

قیمت گوشی گلکسی A23 5G سامسونگ

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی این گوشی را وارد بازار می‌کند. گوشی A22 5G سال گذشته با قیمت ۲۳۰ یورویی ارائه شد و نسخه 4G گوشی A23 هم با قیمت ۲۹۰ یورویی فروخته شد. بنابراین قطعاً قیمت نسخه 5G ای ۲۳ با قیمتی بیش از ۳۰۰ یورو عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*