فورد اکسپلورر 2023

فورد اکسپلورر 2023 به یک نمایشگر 27 اینچی داخل کابین مجهز شده است

فورد اکسپلورر 2023 ویژه بازار چین معرفی شد. این شاسی بلند بزرگ فورد اکنون به یک نمایشگر ۲۷ اینچی داخل کابین مجهز شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند آشنا خواهیم شد.

شرکت فورد از نسخه چینی اکسپلورر پرده برداشت. فورد اکسپلورر 2023 ویژه بازار چین در واقع یک فیس لیفت سنگین از نسل فعلی محسوب می‌شود که فورد با تغییرات متعدد توانسته آن را بیش از پیش جذاب‌تر کند.

مشخصات فورد اکسپلورر 2023 ویژه چین

فورد اکسپلورر 2023

از ویژگی‌های برجسته طراحی این خودرو می‌توان به جلوپنجره بزرگ با عناصر کرومی متعدد به همراه چراغ‌های LED جدید اشاره کرد که ترکیب آنها نمای جذابی را به وجود آورده است. رینگ‌های آلیاژی 21 اینچی با طرح فن توربین نیز به عنوان تفاوت اصلی در نمای جانبی نسخه فیس لیفت با نسخه فعلی محسوب می‌شود.

فورد اکسپلورر 2023

طراحان برای نمای عقب تغییرات بیشتری را نسبت به نمای جانبی در نظر گرفتند و در این بخش دنباله چراغ‌های آن به شاسی بلند کوچکتر اکواتور که فقط در بازار چین به فروش می‌رسد شباهت دارد و طراحان آن را تا روی در صندوق امتداد دادند. ضمن این که نوشته EXPLORER به جای لوگوی فورد در این بخش خودنمایی می‌کند. البته طراحان، لوگوی فورد را در بین نوار کرومی که باعث اتصال چراغ‌ها شده نصب کردند.

فورد اکسپلورر 2023

نمایشگر افقی لمسی 27 اینچی نیز به عنوان بزرگترین تغییر کابین فورد اکسپلورر 2023 محسوب می‌شود که تمام تیپ‌های این شاسی بلند به شکل استاندارد از آن بهره می‌برند. همچنین به واسطه این نمایشگر بسیاری از دکمه‌های فیزیکی حذف شده و طراحان برای فراهم کردن فضای مناسب برای نصب این نمایشگر بزرگ دریچه‌های تهویه را به پایین انتقال دادند.

Ford Explorer Facelift

این شاسی بلند آمریکایی در نسخه فیس لیفت از امکانات دیگری چون مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک راننده برای ارائه قابلیت خودران سطح دو، تهویه سه منطقه‌ای، سیستم صوتی B&O، هدآپ دیسپلی و صفحه‌آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی نیز بهره می‌برد.

فورد اکسپلورر 2023 از لحاظ فنی نسبت به نسخه فعلی خود تغییر پیدا نکرده است. از این رو همانند قبل از یک موتور 2.3 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ اکوبوست ویژه بازار چین بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 276 اسب بخار و گشتاور 425 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نیز قدرت تولید از این پیشرانه را به چرخ‌های عقب یا تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند.

Ford- Explorer Facelift

طی ماه جاری میلادی پذیرش سفارش‌های خرید این خودرو در چین آغاز خواهد شد و در ماه نوامبر نیز تولید انبوه آن توسط چانگان فورد به انجام خواهد رسید. در حال حاضر مشخص نیست آیا فورد این تغییرات را برای نسخه آمریکایی اکسپلورر نیز در نظر خواهد گرفت یا خیر؛ اما هم‌اکنون این نسخه فقط برای چین طراحی شده و مدل 2023 آن در آمریکا این تغییرات را تجربه نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خب این ماشین ها واسه ما حرامه.چینی ها فعلا حلاله.