داستر جدید

داستر جدید، همان شاسی بلند دوست داشتنی با تغییرات جالب و کاربردی است

داستر جدید معرفی شد. این شاسی بلند اقتصادی اکنون در مدل تجاری می‌تواند همانند یک ون به نیاز مشتریان پاسخ دهد. در ادامه با مشخصات و امکانات داچیا داستر تجاری آشنا خواهیم شد.

داچیا داستر به عنوان یک شاسی بلند اقتصادی طی سال‌های گذشته توانست در بسیاری از بازارها فروش چشمگیری را تجربه کند، اما این خودرو علاوه بر نسخه معمولی در قالب یک خودرو تجاری نیز در بریتانیا به فروش می‌رسد. داستر جدید در نسخه تجاری از لحاظ ظاهری مشابه نسخه معمولی است، اما اکنون ویژگی‌های جدید تمام محصولات داچیا در آن دیده می‌شود.

مشخصات داستر جدید

داستر جدید

در نمای جلوی داچیا داستر جدید نسخه تجاری، شاهد جلوپنجره جدید با تریم سفید رنگ و لوگوی جدید این شرکت هستیم. همچنین طراحان این لوگوی جدید را روی غربیلک فرمان و رینگ‌ها نیز نصب کرده‌اند.

داستر جدید

کابین خودرو به عنوان تفاوت اصلی داستر جدید تجاری با نسخه معمولی محسوب می‌شود؛ چرا که در نسخه تجاری طراحان صندلی‌های عقب را حذف کردند تا فضای بار چشمگیر 1623 لیتری فراهم شود. همچنین این خودرو می‌تواند باری تا 500 کیلوگرم را نیز حمل کند.

داستر جدید

مشتریان می‌توانند داستر جدید تجاری را با موتورهای بنزینی و دیزلی توربوشارژ کم‌مصرف با قدرت 90 تا 150 اسب بخار خریداری کنند. یک گیربکس دسترسی 6 سرعته نیز به شکل استاندارد وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد، اما مشتریان می‌توانند گیربکس 6 سرعته دو کلاچه را نیز سفارش دهند. همچنین داچیا امکان سفارش سیستم انتقال قدرت محرک جلو یا چهار چرخ محرک را نیز فراهم کرده است.

داستر جدید

مشتریان می‌توانند داستر جدید تجاری را در بریتانیا در دو تیپ مختلف خریداری کنند. تیپ اسنشال به عنوان تیپ پایه به ویژگی‌هایی چون پنجره‌های برقی جلو، تهویه مطبوع، رینگ 16 اینچی فولادی، ریل‌های روی سقف مشکی، سپرهای همرنگ بدنه و دی‌لایت LED مجهز شده است.

dacia duster commercial

تیپ دوم این خودرو با نام اکسپرشن از امکانات بیشتری چون قفل دیفرانسیل مرکزی در مدل‌های چهار چرخ محرک، کنترل پایین رفتن از شیب‌ها، دوربین و سنسورهای پارک عقب، مه‌شکن‌های جلو و رینگ‌های 16 اینچی آلیاژی بهره می‌برد.

dacia duster commercial

مشتریان در بریتانیا می‌توانند داچیا داستر جدید تجاری را با قیمت پایه حدود 14 هزار پوند سفارش دهند. نخستین سری از این خودرو نیز در سه ماهه پایانی سال 2022 به دست مشتریان خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*