آغاز پیش فروش گوشی اچ تی سی دیزایر ۸۲۸ : اولین عضو خانواده دیزایر با سیستم لرزشگیر اپتیکال OIS

کمپانی htc امروز پیش‌فروش محصولی جدید از خط تولید گوشی‌های دیزایر را آغاز کرد. گوشی اچ تی سی دیزایر ۸۲۸ ( HTC Desire 828 ) اولین گوشی از خانواده دیزایر این شرکت خواهد بود که مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال (OIS یا Optical Image Stabilization ) می‌باشد.

گوشی هوشمند HTC Desire 828 به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با وضوح Full HD مجهز شده و از چیپ ست هشت هسته ای MT6753 مدیاتک به همراه ۲ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز سایر ویژگی های سخت افزاری آن را تشکیل خواهند داد. ضمن آن که شرکت HTC در این مدل از باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ mAh بهره برده است.

HTC-Desire-828-1

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری تلفن همراه Desire 828 را تشکیل خواهند داد.

این گوشی که از دو سیم کارت به صورت همزمان و همچنین شبکه های مخابراتی ۴G LTE پشتیبانی خواهد کرد، ۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد و از سیستم عامل اندروید ۵.۱ به همراه رابط کاربری HTC Sense 6.0 به صورت پیش فرض بهره مند شده است. علاوه بر آن وجود دو بلندگوی استریو در قسمت جلوی این دستگاه نیز دیگر ویژگی جذاب آن خواهد بود.

HTC-Desire-828-2

در نهایت باید گفت گوشی اچ تی سی Desire 828 در رنگ های سفید و خاکستری در دسترس خواهد بود. با این حال شرکت HTC از زمان تقریبی ارائه رسمی آن در سایر بازارهای بین المللی و همچنین قیمت نسخه بین المللی آن خبری را ارائه نداده است. البته بسیاری از کارشناسان در موفقیت این تلفن همراه در بازار چین نیز تردید دارند چرا که کاربران چینی به تلفن های همراه مشابه با این محصول و با قیمت های بسیار پایین تر دسترسی دارند و شرکت HTC برای جلب نظر این کاربران مسیر دشواری پیش رو خواهد داشت.نظر شما در این مورد چیست ؟

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*