سیستم عامل ویندوز 10

یکی از مفیدترین ابزارهای ویندوز 11 به ویندوز 10 می‌آید

مایکروسافت یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای ویندوز 11 به همراه چند قابلیت دیگر را به ویندوز 10 اضافه می‌کند. در ادامه شاهد جزئیات باشید.

مایکروسافت قابلیت تعیین رمز عبور برای پرینت را که پیش‌تر روی ویندوز 11 در دسترس قرار گرفته بود، برای ویندوز 10 نیز عرضه می‌کند. این شرکت بزرگ آمریکایی به دنبال این است تا با ارائه مجموعه حساب‌شده‌ای از قابلیت‌های ویندوز 11 روی نسخه قبلی سیستم عامل خود، فاصله بین آن‌ها را هرچه کمتر کند.

حالا کاربران ویندوز 10 هم مثل کاربران ویندوز 11 می‌توانند یک پین برای پرینتر تعیین کنند تا فقط در صورت وارد کردن پین، امکان چاپ وجود داشته باشد. این قابلیت می‌تواند کاربردهای متعددی داشته باشد؛ به عنوان مثال، از پرینت‌های تکراری بین همهمه دفترها و اداره‌های شلوغ جلوگیری می‌کند و به حفظ امنیت و حریم شخصی کمک می‌کند. گذشته از این‌ها، در صرفه‌جویی در مصرف کاغذ هم تاثیرگذار است.

قابلیت تعیین رمز برای پرینت در ویندوز 10

علاوه بر این، مشتریان شرکتی ویندوز 10 هم از قابلیت Print Support App برخوردار خواهند شد که قبلاً به ویندوز 11 راه پیدا کرده بود. این قابلیت تجربه‌ای سرراست و یکپارچه از چاپ، بدون نیاز به نصب درایورهای اضافی را برای کاربران به دنبال می‌آورد. البته این پایان کار نیست. در ویندوز 11 این امکان وجود دارد که حتی در صورت فعال بودن حالت Do Not Disturb، نوتیفیکیشن‌های مهم و دارای اهمیت زمانی را همچنان دریافت کرد. مایکروسافت این قابلیت را هم به ویندوز 10 اضافه می‌کند.

این قابلیت‌ها راهی نسخه 19044.1806 ویندوز 10 می‌شوند که هم‌اکنون برای تست در کانال Release Preview Channel موجود است. در حال حاضر مشخص نیست که این نسخه که از ماه ژوئن امسال در مرحله تست به سر می‌برد، چه زمانی به صورت گسترده در دسترس قرار خواهد گرفت. از این رو، باید همچنان منتظر ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*