ایرباد بی سیم ال جی T90

ایرباد بی سیم ال جی T90 با پشتیبانی از فناوری صدای فضایی معرفی شد

ال جی از ایرباد بی سیم T90 با پشتیبانی از صدای فضایی رونمایی کرد. علاوه بر این، از نخستین ایرباد بی سیم ورزشی خود نیز پرده برداشت.

ال جی از جدیدترین هدفون بی‌سیم سری Tone Free خودش برای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد. این ایرباد پرچمدار که ال جی T90 نام دارد، از یک اکولایزر داخلی برخوردار بوده و از فناوری دالبی با رهگیری سر پشتیبانی می‌کند. دقیقاً مشابه گلکسی بادز پرو سامسونگ که به فناوری صدای دالبی ۳۶۰ درجه‌ای مجهز است، LG T90 نیز صدا را با چرخش سر کاربر کالیبره می‌کند تا طوری جلوه بدهد که گویا صدا دقیقاً از همین اطراف شما به گوش می‌رسد. ال جی می‌گوید تی ۹۰ اولین ایرباد این کمپانی است که به قابلیت مجازی‌سازی صدا مجهز شده تا بتواند بعد فضایی را به سبک خودش در اختیار کاربران بگذارد.

ایرباد بی سیم ال جی T90

ال جی T90

این کمپانی مدل دیگری به نام TF8 (یا Tone Free Fit) را نیز رونمایی کرده که اولین ایرباد بی‌سیم متمرکز روی تناسب اندام است. این ایرباد به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی داخل گوش جای گرفته و همگام ورزش‌های سخت کاربر هم از گوش نیفتد. این مدل بدون فعال‌سازی حذف نویز فعال هیبریدی می‌تواند عمر باتری ۱۰ ساعته داشته باشد. مدل T90 هم می‌تواند در صورت غیرفعال بودن حذف نویز فعال، عمر باتری ۹ ساعته را ارائه کند.

ایرباد بی سیم ال جی TF8

ال جی TF8

هر دو مدل دارای یک کیس شارژ هستند که ۹۹.۹ درصد باکتری‌های موجود روی بدنه گوشی‌ها را با استفاده از نور UV-C از بین می‌برد. علاوه بر این، کیس شارژ مدل تی ۹۰ به عنوان یک فرستنده بلوتوثی نیز عمل می‌کند و می‌توانید با استفاده از آن اتصال بلوتوثی را به دستگاه‌هایی که فاقد پشتیبانی از بلوتوث هستند، اضافه کنید. همچنین اگر پوست حساسی دارید یا به اکثر هدفون‌های بی‌سیم آلرژی دارید، خبر خوب اینکه ایرباد بی سیم ال جی T90 از ژل گوش ضد حساسیت استفاده می‌کند.

هنوز قیمت ال جی T90 و ال جی TF8 مشخص نیست

ال جی هنوز قیمت این هدفون‌های بی‌سیم جدید را اعلام نکرده، ولی گفته است که از پاییز امسال وارد بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*