نمایشگر هوشمند اپل

اپل احتمالاً در حال تولید یک نمایشگر هوشمند است

یکی از تحلیلگران می‌گوید اپل به دنبال ارائه یک نمایشگر هوشمند به بازار است تا با شرکت‌های بزرگ گوگل و آمازون در این زمینه رقابت کند.

به گزارش مارک گورمان، خبرنگار بلومبرگ، اپل می‌خواهد محصولات هوشمند خانگی خودش را طی دو سال آینده افزایش دهد. گورمان در جدیدترین گزارش خودش عنوان کرده که این کمپانی «حداقل چهار محصول هوشمند خانگی جدید در آزمایشگاه‌هایش دارد».

یکی از آن‌ها هوم پاد جدید است که نسخه بازطراحی شده هوم پاد مینی خواهد بود. ظاهر و کیفیت صدای آن شبیه نسخه اورجینال است که در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شد. اپل سال ۲۰۲۱ عرضه هوم پاد را بدون رونمایی از نسخه جدیدتری، به یکباره متوقف کرد. دو دستگاه هوشمند دیگر اپل، محصولات کاملاً جدیدی هستند که تاکنون این کمپانی آن‌ها را ارائه نکرده است.

اسپیکر هوم پاد مینی اپل و نمایشگر هوشمند اپل

اسپیکر هوم پاد مینی اپل

یکی دیگر از این دستگاه‌ها، یک وسیله جانبی آشپزخانه است که ترکیبی از یک آیپد با یک اسپیکر را ارائه می‌کند. مورد دیگر، وسیله‌ای است که ترکیبی از اپل تی‌وی، دوربین و هوم پاد را به اتاق نشیمن منزل شما خواهد آورد. گورمان می‌گوید اپل احتمالاً یکی از این محصولات را تا پایان سال آینده یا اوایل ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد؛ البته تضمینی وجود ندارد که تمام این دستگاه‌ها وارد بازار شوند. چرا که فعلاً اپل در حال آزمایش روی آن‌ها است.

یک دستگاه آشپزخانه که می‌تواند یک نمایشگر هوشمند باشد، پای اپل را برای رقابت با گوگل و آمازون به این عرصه باز می‌کند. این  دو کمپانی به لطف نمایشگرهای هوشمند Nest Hub و Echo Show 15 خود، در حال حاضر حکمران بازار نمایشگرهای هوشمند هستند. حالا جذاب است ببینیم اپل چگونه وارد این فضا خواهد شد؛ چرا که تاکنون چنین محصولی را ارائه نکرده است.

به زودی اطلاعات بیشتری از این محصولات منتشر خواهد شد که آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اما آیا به نظر شما نمایشگر هوشمند اپل می‌تواند مثل دیگر محصولات این کمپانی در بازار، پرفروش شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*