قیمت گلکسی Z Fold 4 ،Z Flip 4 و Buds 2 Pro

قیمت گوشی‌های گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 و ایرباد بی‌سیم Buds 2 Pro لو رفت

یک افشاگر کره‌ای قیمت گوشی‌های تاشو گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 سامسونگ را به همراه قیمت ایرباد بی سیم پرچمدار گلکسی Buds 2 Pro فاش کرد.

علیرغم اینکه تا ۲۴ ساعت دیگر رویداد Galaxy Unpacked 2022 سامسونگ برگزار می‌شود، اما هنوز هم شایعات و اخبار مربوط به محصولاتی که قرار است در این کنفرانس معرفی شوند، منتشر می‌شود. پس از آنکه یک رگولاتوری بوسنیایی، مشخصات فنی گوشی‌های زد فلیپ و زد فولد ۴ سامسونگ را فاش کرد، حالا شاهد درز کردن قیمت گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 به همراه ایرباد بی‌سیم پرچمدار گلکسی Buds 2 Pro هستیم.

قیمت گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4

قیمت گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 سامسونگ

این اخبار توسط یک افشاگر سرشناس به نام Sudhanshu در توییتر منتشر شده است. او در پست توییتری خودش به قیمت جدیدترین پرچمداران تاشو سامسونگ و همینطور ایرباد بی‌سیم بالارده این کمپانی اشاره کرده است. سامسونگ قرار است فردا از هر سه این گوشی‌ها رونمایی کند. این رویداد چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه برگزار می‌شود.

اما بشنویم از قیمت این محصولات. طبق این گزارش، سامسونگ گوشی زد فولد ۴ را همراه ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۱،۸۷۹ یورو عرضه خواهد کرد. قیمت مدل بالارده‌تر ۵۱۲ گیگابایتی آن هم ۱،۹۹۹ یورو است. در آن سمت نسخه پایه زد فلیپ ۴ با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ۱،۱۴۹ یورو قیمت خواهد داشت که این قیمت برای مدل بالارده‌تر ۲۵۶ گیگابایتی، ۱،۱۹۹ یورو است. بالارده‌ترین مدل این گوشی با ۸ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی هم ۱،۳۲۹ یورو قیمت دارد.

قیمت گلکسی Buds 2 Pro

در نهایت این افشاگر به قیمت احتمالی گلکسی بادز ۲ پرو اشاره کرده است. جدیدترین ایرباد باکیفیت سامسونگ با قیمت ۲۲۹ یورو وارد بازارهای اروپایی خواهد شد.

قیمت گلکسی Z Fold 4 ،Z Flip 4 و Buds 2 Pro

رندر گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ

البته به خاطر داشته باشید که هیچ یک از این اطلاعات از سوی خود سامسونگ تأیید نشده است؛ بنابراین برای تأیید نهایی کافیست تا فردا منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*