مشخصات فنی گلکسی Z Flip4 و Z Fold4

تمام مشخصات فنی گلکسی Z Flip4 و Z Fold4 لو رفت

یک شرکت مخابراتی بوسنیایی تمام مشخصات فنی گلکسی Z Flip4 و Z Fold4 سامسونگ که یک روز دیگر رونمایی می‌شوند را اتفاقی فاش کرد.

تنها ۲۴ ساعت دیگر تا رویداد Unpacked سامسونگ باقی مانده، اما این به معنای پایان درز اطلاعات محصولاتی که قرار است در این کنفرانس رونمایی شوند نیست. یک شرکت مخابراتی بوسنیایی فهرست مشخصات فنی کامل گوشی‌های گلکسی Z Flip4 و Z Fold4 سامسونگ را فاش کرده است. اگرچه فوراً صفحات ایجاد شده در وب‌سایت این شرکت حذف شد، اما به خاطر داشته باشید که هیچ چیزی را نمی‌توان از روی اینترنت ندیده حذف کرد!

مشخصات گلکسی Z Fold4

اول با گوشی گران قیمت‌تر، گلکسی زد فولد ۴ شروع می‌کنیم. این گوشی به یک نمایشگر ۷.۶ اینچی Dynamic با پنل ۱۲۰ هرتزی AMOLED همراه است که رزولوشن ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ پیکسلی را مثل نسل قبلی ارائه می‌کند. همانطور که انتظار داشتیم، نمایشگر بیرونی این گوشی نیز ۶.۲ اینچی است. هر دو پنل نسبت ابعاد عریض‌تری نسبت به نسل قبلی دارند. این نسبت برای نمایشگر تاشو ۲۱.۶ به ۱۸ و برای نمایشگر خارجی ۲۳.۱ به ۹ است.

در قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ حضور دارد که ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند. در مشخصات به بیرون درز کرده از گلکسی Z Fold4 ، به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی جدید آن اشاره شده که به همراه دو ماژول ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو و اولترا واید روی قاب پشتی قرار دارد. دوربین سلفی این گوشی هم ۱۰ مگاپیکسلی است.

ظرفیت باتری پرچمدار جدید سامسونگ ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و انتظار می‌رود با توان ۲۵ واتی شارژ شود. ابعاد این گوشی ۱۵۸ در ۱۲۸ در ۶ میلی‌متر و وزن آن ۲۸۲ گرم اعلام شده است.

مشخصات گلکسی Z Flip4

دومین صفحه ایجاد شده در سایت شرکت بوسنیایی، مربوط به گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ است که به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی Dynamic AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیکسل مجهز خواهد بود. این گوشی نیز مثل برادر خودش چیپست پرچمدار کوالکام را زیر قاب خودش جای می‌دهد که ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به صورت پیش‌فرض آن را همراهی می‌کنند.

در پشت این دستگاه دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید و اولترا واید قرار دارد که از این نظر مثل نسل گذشته است. ظرفیت باتری این گوشی ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده، در حالی که ابعد ۱۶۷.۹ در ۷۳.۶ در ۷.۲ میلی‌متر و وزن ۱۸۳ گرمی دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*