مشخصات موتو S30 Pro

تصاویر لو رفته و مشخصات فنی موتو S30 Pro موتورولا اینجاست

با افشای تصاویر و مشخصات موتو S30 Pro، می‌توانید چند روز پیش از معرفی رسمی با این گوشی موتورولا آشنا شوید.

موتورولا برای رونمایی از گوشی های جدید رده بالای خود آماده می‌شود. احتمالا در تاریخ 20 مرداد، شاهد معرفی موتو ریزر 2022، موتو اج 30 اولترا (یا ایکس 30 پرو) و موتو اس 30 پرو را خواهیم بود. اما چیزی که اینجا به آن می‌پردازیم، مشخصات همین موتو S30 Pro است.

مشخصات گوشی موتو S30 Pro موتورولا

  • صفحه نمایش اولد 6.55 اینچی 144 هرتز
  • تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
  • باتری 4270 میلی‌آمپر ساعتی
  • فست شارژ 68 وات

این فهرست را افشاگر چینی، Digital Chat Station منتشر کرده است. اگر ادعای او درست باشد، موتو اس 30 پرو با تراشه پرچمدار کوالکام، قوی‌ترین گوشی کامپکت بازار خواهد بود. البته شاید عنوان کامپکت را برای یک گوشی 6.55 مناسب ندانید؛ ولی با صفحه نمایش انحنادار، به هر حال خیلی کوچک‌تر از یک مدل 6.7 اینچی مسطح خواهد بود.

با آگاهی از ابعاد دستگاه، دقیق‌تر می‌توانیم دراین‌باره صحبت کنیم؛ اما تا جایی که می‌دانیم، ضخامت 7.6 میلی‌متری و وزن 170 گرمی دارد.

نرخ نوسازی 144 هرتز نمایشگر آن نیز در کمتر گوشی هوشمندی یافت می‌شود. یک دوربین باکیفیت 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 68 وات، تکمیل کننده‌ی مشخصات ممتاز آن هستند.

ناگفته نماند که قرار بود مراسم رونمایی موتورولا زودتر برگزار شود؛ ولی تنش‌های ژئوپلتیک، آن را عقب انداخت. حالا اما برای دیدار با مجموعه‌ای از گوشی‌های بزرگ، کوچک و منعطف Motorola آماده شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*