گوشی تاشو گوگل

اولین تصاویر گوشی تاشو گوگل را از دست ندهید

اولین تصاویر گوشی تاشو گوگل منتشر شده که جزئیات جالب توجهی از این گوشی منعطف و تاشدنی و محل قرارگیری دوربین آن را بیان می‌کند.

چندی پیش گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این که گوگل یک گوشی هوشمند تاشو با راه‌حل جدید برای دوربین جلو به عنوان دوربین حفره‌ای اولترامیکرو عرضه خواهد کرد. این فناوری جدید با قراردهی دوربین جلو روی فریم، نسبت اندازه صفحه نمایش را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. حالا یک وبلاگ‌نویس محبوب در دنیای فناوری در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعات تازه و جذابی را از گوشی تاشو گوگل منتشر کرده است.

این وبلاگ‌نویس در Weibo اولین تصاویر گوشی هوشمند تاشو گوگل را منتشر کرده که فناوری جدید دوربین آن را نیز توضیح می‌دهد.

گوشی تاشو گوگل

برای برخی از کاربران، این فناوری جدید می‌تواند از مشکل تصویربرداری دوربین زیر نمایشگر جلوگیری کند. علاوه بر این، یکپارچگی صفحه نمایش گوشی مزیت دیگری است که با این فناوری به کاربران هدیه داده خواهد شد. همچنین هیچ مشکلی در مورد وزن و طول عمر این دستگاه وجود ندارد. علاوه بر ساختار جلویی جدید، قیمت جلوی گوشی تاشو گوگل مشابه اوپو Find N است. هر دو گوشی هوشمند دارای طراحی تاشوی افقی به سمت داخل هستند که اندازه کلی آنها کوچک‌تر است و درک بصری بهتری در هر دو حالت تا شده و باز شده دارند.

شباهت گوشی تاشو گوگل به پیکسل 7 و اوپو فایند ان

طراحی قسمت پشتی گوشی تاشوی آینده گوگل بیشتر شبیه به گوگل پیکسل 7 خواهد بود. دیجیتال چت استیشن در این رابطه نوشت قسمت پشتی دستگاه کاملا به پیکسل 7 اشاره دارد و جلوی آن کمی شبیه به اوپو فایند ان است. صفحه داخلی گوشی تاشو کاملا بدون حاشیه و بدون هیچ‌گونه حفره‌ای است و دوربین اولترامیکرو روی فریم قرار دارد.

گوشی تاشو گوگل

ذکر این نکته ضروری است که این فناوری در حال حاضر در یک گوشی هوشمند واقعی وجود ندارد. بنابراین هنوز مشخص نیست که این فناوری چقدر خوب کار خواهد کرد. در عین حال به عنوان یک راه حل جدید برای محل قرارگیری دوربین جلو، این فناوری ممکن است مشکلات فنی مختلفی داشته باشد و چنین مسائلی شاید تا حدی بر استفاده‌ی عادی کاربران از دستگاه تاثیر بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*