سورن پلاس جدید

سورن پلاس جدید با مانیتور لمسی روانه بازار شد + عکس

گروه صنعتی ایران خودرو سورن پلاس جدید را با مانیتور لمسی به مشتریان عرضه کرد. تیپ جدید سورن پلاس نسبت به سورن پلاس فعلی حدود 6 میلیون تومان گران‌تر است.

گروه صنعتی ایران خودرو مدتی قبل سورن پلاس را به عنوان نسخه فیس لیفت سورن معمولی به بازار عرضه کرد که با استقبال مشتریان مواجه شد. در واقع همین استقبال زیاد باعث شد تا ایران خودرو عرضه تیپ‌های جدیدی از آن را در دستور کار خود قرار دهد. در همین راستا این خودروساز بزرگ کشور به تازگی تیپ جدیدی از سورن Plus را به همراه مانیتور لمسی و نمایشگر چند رسانه‌ای به جای سیستم پخش صوتی به مشتریان عرضه کرد.

مشخصات سورن پلاس جدید با مانیتور لمسی

سورن پلاس جدید

در واقع گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد به جای سورن Plus فعلی یک تیپ جدید از آن را به مشتریان عرضه کند. در همین راستا بر اساس بخشنامه‌ای که از سوی ایران خودرو منتشر شده، حواله داران سورن پلاس می‌توانند با پرداخت 6 میلیون تومان بیشتر از قیمت پایه، آن را با مانیتور لمسی دریافت کنند.

سورن پلاس جدید در دو کلاس عرضه خواهد شد. کد کلاس ۵۷۵۲۲ این خودرو از مانیتور و دوربین دید عقب بهره می‌برد، اما فاقد پاور ویندوز است. کد کلاس ۵۷۵۲۳ سورن Plus جدید نیز به مانیتور مجهز شده، اما فاقد دوربین دید عقب بوده و همچنان پاور ویندوز در آن وجود خواهد داشت.

سورن پلاس جدید

بر اساس تصاویری که از تیپ جدید سورن Plus منتشر شده، طراحان برای پنل تهویه اتوماتیک نیز به دلیل تغییر سیستم پخش تغییراتی را در نظر گرفتند که اکنون به پژو پارس شباهت دارد. همچنین نمایشگر این خودرو از قابلیت میرور لینک بهره می‌برد و قابلیت‌هایی چون مسیریابی و برقراری تماس تلفنی را نیز به همراه دارد. البته این مانیتور از اندروید اتو و اپل کار پلی پشتیبانی نخواهد کرد.

سورن پلاس جدید

ایران خودرو قصد دارد در کنار سورن Plus مجهز به مانیتور لمسی، تیپ جدید دیگری از آن را به همراه تغییرات فنی تولید و به بازار عرضه کند. این نسخه قرار است به یک پیشرانه جدید EF7 پلاس و گیربکس 6 دنده همانند رانا پلاس سقف شیشه‌ای مجهز شود. موتور ارتقا پیدا کرده EF7 پلاس می‌تواند قدرتی برابر با 115 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

همچنین روی این پیشرانه تغییراتی با هدف افزایش بازدهی، کاهش مصرف سوخت و کاهش استهلاک اعمال شده است. ضمن این که گیربکس 6 سرعته دستی مزایایی چون کاهش مصرف سوخت در سرعت‌های بالا را به همراه دارد. همچنین در کنار تغییر مشخصات فنی، احتمالا این خودرو به سیستم فرمان برقی نیز مجهز خواهد شد. علاوه بر این، ایران خودرو تولید سورن پلاس تمام گازسوز و سورن پلاس توربوشارژ را نیز تا پایان سال در دستور کار خود قرار داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بلانسبت خر همون خره فقط پالونش عوض میشه

  2. خودش چه پخی هست که براش مانیتور هم گذاشتن

  3. 6 میلیون برای مانیتور!!!!